AnderssonE30 skrev:
NITROUS skrev:
kristofferoo skrev:
Hehe.. Hela grejjen med "projektet" är i grunden ett projektarbete i skolan^^ Och vet inte om jag orkar skaffa en ny bil, måste först sälja den jag har. Och hela grejjen går ut på att jag ska lära mig trimma, och inte köpa färdigt som ex en 740 turbo
Sen kollade jag lite på blocket igår, och dom flesta ligger på runt 20, vilket är pengar jag inte har eller vill lägga ut på en annan 740^^
Så tänkte därför köra med de trim jag nämnde tidigare. Men undrar vilket som är lättast när de gäller arbete, tid, pengar och besiktningen?
/ Kristoffer
en turbokonverterad bil får du inte genom besiktnigen om du inte reggar som ombyggt fordon.
Det går ju aldrig att regga en turbokonverterad motor. Visst går det att regga en bil med turbomotor men du kan aldrig regga din bil med ursprungsmotor som du har monterat turbo på!! Ska det reggas så ska du ha en motor som har turbo standard. Hoppas det igentligen va detta du menade
nä, men menade amatörbyggt fordon
, sen går det om bilen är äldre än 1975
Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.