2687
Sök

Opel calibra styling projekt

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
10 december 2009
Här har du lite snygga kit..inte dyra alls

http://www.dnstrading.se/ny/item_list.p … ;sort=item

Mvh Christian

892 Inlägg
11 december 2009
Mickeus skrev:
Android skrev:
Mickeus skrev:

oj glömt och ändra tänkte sälja den för det blev lite mer jobb än vad jag hade tänkt men tänker behålla den ändå smile

Ah nice! Calibror är jäkligt fina bilar. smile
Vad är det som måste fixas på den då? Rosten som slagit till, eller är det andra problem? Den ser ändå riktigt fräsh ut på bilderna.

Haft en jäkla massa problem med min, så är lite smått less på den. Man får se om man får upp motivationen i vinter, planen är ju ändå att det ska bli nått av den. smile

motorn och massa sådant skit .. det kommer kosta mer än vad det kostar att köpa en ny typ..  får se hur det blir.. måste byta ut nästan hela golvet..

Ah, motor...Calibra motorer låter som mitt område. lol
Men seriöst, har du frågor är du välkommen att PM'a mig. Jag har en servicebok till Calibra med så det jag inte kan svara på kan jag nog slå upp. smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

379 Inlägg
11 december 2009
den va fin faktist (Y)

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

185 Inlägg
12 december 2009
Trådstartare
Deutsch-style skrev:
den va fin faktist (Y)

tackar smile

Lev livet för du har bara ett

185 Inlägg
12 december 2009
Trådstartare
Android skrev:
Mickeus skrev:
Android skrev:

Ah nice! Calibror är jäkligt fina bilar. smile
Vad är det som måste fixas på den då? Rosten som slagit till, eller är det andra problem? Den ser ändå riktigt fräsh ut på bilderna.

Haft en jäkla massa problem med min, så är lite smått less på den. Man får se om man får upp motivationen i vinter, planen är ju ändå att det ska bli nått av den. smile

motorn och massa sådant skit .. det kommer kosta mer än vad det kostar att köpa en ny typ..  får se hur det blir.. måste byta ut nästan hela golvet..

Ah, motor...Calibra motorer låter som mitt område. lol
Men seriöst, har du frågor är du välkommen att PM'a mig. Jag har en servicebok till Calibra med så det jag inte kan svara på kan jag nog slå upp. smile

gött alltid bra att ha en kunnig här wink jag kommer nog bomba dig med frågor sen wink

185 Inlägg
14 december 2009
Trådstartare
Hej alla glada! idag så har jag ingen tur alls måste jag säga! dagen börja bra och var så glad så ringde en kompis och sa att hon har fått cancer så där blev denna dagen fördärvad sen så sa pappa att jag hade fått mina nya lampor men dom hade jag inte tänkt montera in ännu men behövde ngt annat att tänka på så jag börja montera men sen så när jag satt fast en så skulle jag kolla om alla lampor funka .... vad händer då? jo bilen dör . så fick ingen ström eller ngt till den så jaha pappa behövde garaget så det var bara att dra ut bilen så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. men har lov nästa vecka så då blir det nog att jag plockar isär bilen och ser vad som är fel...

ha en bra dag! 

https://www1.garaget.org/gallery/archive/120957/819093_i93few.jpg
vilken är snyggast?

185 Inlägg
18 december 2009
Trådstartare
så då har man opererat bilen nu då smile efter mycket om och men så har jag äntligen lyckats få igång monstret igen smile el fel hmm men nu har jag också monterat den andra lexus lampan smile kommer aldrig köpa en bil med nyckelhålet i lampan hmm

185 Inlägg
24 februari 2010
Trådstartare
Så nu har det varit dött väldigt länge! men nu ska de hända saker har jag bestämt! tiden har gått och jag börjar få igång lite hur jag vill ha de smile kolfiber tak (kanske bak lucka och huven) får se om jag fortsätter med rött eller byter färg.. en speciell front har ingen bild på den ännu.. sen så bak kofångare vet jag inte ännu och inte heller sido kjolar så öppen för förslag detta är en början bilder kommer jag lovar!

Mvh//

Sök