Mr_EmCom skrev:
Rawad skrev:
alla måste börrja någonstans, man provar sig fram o ser vilket som passar bäst, vi som har syslat med det ett tag tycker synd om bilarna, medans ägaren tycker att den är cool, ge killen/tjejen lite tid att växa till o mogna o då lovar jag att han eller hon skulle skratt åt just denna bygge om man nu skulle kalla den bygge.
Nej rätten att tanka bilen ska tas ifrån en om man ens funderar på att göra nått så fruktansvärdt med en BMW...
Men det är min åsikt, hade det variti en calibra eller en 240 så hade jag inte brytt mig secielt, då dom oftas är äkligt stylade. Men när dom ger sig på BMW som skulle se 100 gånger snyggare ut helt orginal jämfört med de där, så blir jag ledsen.
Nåt fruktansvärdt?
va är det som är så fruktansvärdt med denna bmw, vem som helst kan återställa den till orginal skick på några få timmar, riva av scopet, dekalet, bakre vinge o lacka om grillen, fälgarna är inte de värsta iaf.
så du menar att Bmw överhuvudtaget med alla sina modeller är bättre än CALIBRA och VOLVO 240?
jag ser inte det på samma sätt som du tycker inte att calibra eller 240in ska förstöras heller, men du tycker att du inte bryr dig lika mycket om du såg en en calibra eller volvo 240 sönder eller fult stylade?!
tycker inte att E34 bättre bil än nån annan bil från 90 talet, men jag förstår dig, fattar att du blir retat för att du själv äger en, men det betyder inte att det ska vara rätt att det är lungt om man såg en opel eller volvo i samma skick.
visst mår man illa av att se såna ex på bmw o calibror sönder stylade eller va man vill kalla det men vi ska inte glömma att det finns några som ser bra ut o det blir till vad man gör det till eller hur va det då?
så det är inte bilarna vi ska sitte o vara retade på utan ägarna som är lite pantade.
PS: inget illa riktat mot dig, ville bara förstå hur du tänker. DS
/Rawad