Jag har kopplat lite med ett fjärrlås jag köpt till bilen nu i helgen..jag plockade bort alla kåpor under ratten så jag kom åt ordentligt.
För att hitta åt det kablar jag sökte kopplade jag isär alla "sockerbitar" gjorde det jag skulle plockade ihop och satte tillbaka allt och backade ut ur garaget.
Idag när jag skulle iväg så startar inte bilen.
Bilen tänder och startar och sen stannar den precis som om den inte får soppa.....
jag har kollat så att alla säkringar är hela och kollat efter eventuella kabelbrott...men hittar inget
A4:an? Isåfall är det med största säkerhet kabeln för startspärren, den mellan tändningslåset och själva elektronikboxen. Det är väl mer en regel än ett undantag att den är dålig/glappar på just den bilmodellen...
Har samma problem med min a4 1.8T -96 fast bara lite då och då. Dvs. den startar men självdör sen direkt igen... För att sen en stund senare fungera helt normalt igen? Funderar på att byta bensinfiltret är jag på fel spår då?
Har samma problem med min a4 1.8T -96 fast bara lite då och då. Dvs. den startar men självdör sen direkt igen... För att sen en stund senare fungera helt normalt igen? Funderar på att byta bensinfiltret är jag på fel spår då?
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
de kan också vara nykeln som är sliten.. de är ju nån magneträmsa i nykeln som kan vara sliten. har samma problem på en golf