2875
Sök

Pappa hotade döda inspektör

489 Inlägg
6 november 2009
Trådstartare
O.B.S INTE MIN PAPPA!!

O.B.S INTE MIN PAPPA!!

Blev arg när sonen kuggades vid uppkörningen
VÄNERSBORG
Pappan blev så vansinnig när sonen kuggades i går vid uppkörningen i Vänersborg att han hotade att döda inspektören. Mannen greps av polisen och är nu anhållen för försökt till grov misshandel och hot mot tjänsteman.
Det var i går förmiddag som en man i 50-årsåldern från Ale kommun körde sin son till Vägverkets förarprovsenhet vid Trestad center i Vänersborg. Sonen körde upp men underkändes av uppkörningsinspektören.

– När inspektören skulle ta en fika efteråt hörde han hur en bil gasade högt och satte fart emot honom, berättar Jörgen Nygren vid Vänersborgspolisen.

I bilen satt sonen som passagerare medan pappan körde. Inspektören lyckades flytta sig ur vägen. I stället stannade pappan bilen och klev ur den.

– Då sa pappan att han skulle döda inspektören, berättar Nygren.

Polis kallades till platsen och de kunde snabbt gripa gärningsmannen. Förhör hölls med pappan i går, men polisen vill inte gå in på detaljerna kring förhöret.

Åklagare beslutade att anhålla pappan för försök till grov misshandel och hot mot tjänsteman.

DEL 2:

Hotande pappa släpptes i väntan på åtal
VÄNERSBORG
Pappan som greps i samband med att han försökte köra på en körkortsinspektör i tisdags släpptes under torsdagseftermiddagen.
– Vi har säkrat bevisning i sådan omfattning att jag bedömer att det inte finns skäl för häktning, säger åklagare Akuliina Salander och poängterar samtidigt att misstankarna mot mannen kvarstår.

Hon väntas väcka åtal inom några veckor.

O.B.S INTE MIN PAPPA!!

O.B.S INTE MIN PAPPA!!
O.B.S INTE MIN PAPPA!!

Var och skulle göra upp körning och såg allt detta hända med egna ögon, vad är folk egentligen kapabla till ?

men vilket fall fick jag sitta och vänta pga av det som hände, sedan var det min tur att göra upp körning, tror att det var nog den snabbaste som gjorts genom tiderna, kuggade på första första PGA att jag körde för fort, det denna gubben sa att jag skulle göra för att klara det var bara att hålla farten på en 70 väg, sen åkte jag tbx. Men är ifall glad att jag klara det, ett steg närmare friheten! ;D
Senast redigerat av Steenzor (6 november 2009)

3 650 Inlägg
274 Inlägg
6 november 2009
grym farsa du har? utgår ifrån att du går runt o skryter om det här i skolan?

fyllo

489 Inlägg
6 november 2009
Trådstartare
brelasten skrev:

HAHA, det är inte min farsa för fan! kanske ska tillägga det smile

FreddeK
6 november 2009
strongt gjort att du klara upp körningen och att du var kabbala till det=) hahaha!

2 283 Inlägg
6 november 2009
Grattis

R.I.P. Michael Jackson!

274 Inlägg
6 november 2009
Steenzor skrev:
brelasten skrev:

HAHA, det är inte min farsa för fan! kanske ska tillägga det smile

Okej då får ja be om ursäkt tongue

fyllo

Allmänt envis
12 512 Inlägg
6 november 2009
Jag har hört talas om hockeypappa men uppkörningspappa var något nytt tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

9 108 Inlägg
6 november 2009
Rena High Chaparall däruppe i Vänersborg wink

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
6 november 2009
Vilken far du har.....

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

489 Inlägg
6 november 2009
Trådstartare
Waho skrev:
Vilken far du har.....

-.- behöver jag tillägga mer ?

FreddeK
6 november 2009
Steenzor skrev:
FreddeK skrev:
strongt gjort att du klara upp körningen och att du var kabbala till det=) hahaha!

Tänkte inte så mycket på det, men man börjar ju undra vad dom tänker med..

Tänkte dock skippa att skriva med källa då det försvinner på tidningens sida finns det ingen nytta av tråden. men till er som kollar nu så smile

hej ursäkta men vad betyder kabbala? menar du inte kapabla? inte meningen att märka ord men jag undra bara.

489 Inlägg
6 november 2009
Trådstartare
FreddeK skrev:
Steenzor skrev:
FreddeK skrev:

Tänkte inte så mycket på det, men man börjar ju undra vad dom tänker med..

Tänkte dock skippa att skriva med källa då det försvinner på tidningens sida finns det ingen nytta av tråden. men till er som kollar nu så smile

hej ursäkta men vad betyder kabbala? menar du inte kapabla? inte meningen att märka ord men jag undra bara.

Tack, såg inte detta förens nu smile

FreddeK
7 november 2009
men det är helt sjukt att pappan ska blanda sig i...stackars sonen måste jag säga, han lär ju vara livrädd för sin pappa och säkert haft en jäkla press på sig. suck för vissa människor.

489 Inlägg
7 november 2009
Trådstartare
FreddeK skrev:
men det är helt sjukt att pappan ska blanda sig i...stackars sonen måste jag säga, han lär ju vara livrädd för sin pappa och säkert haft en jäkla press på sig. suck för vissa människor.

Jo du, skulle tro att han har säkert kuggat ett antal gånger och denna gången gick hans pappa överstyr. men sonen sprang runt och verkligen försökte få bort sin far från inspektören.

8 885 Inlägg
7 november 2009
Möjligen ett ämne för Bloggen definitivt inte i Allmänt

Fotograf på tierpidag.se

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
7 november 2009
Hamilton skrev:

Back seat moderator...

Låt riktiga moderatorerna sköta sånt där, du kan hjälpa till genom att trycka på anmäl-knappen och skriva det där istället.

FreddeK
7 november 2009
Hamilton skrev:

Varför? ett ämne tas upp och gillar du det inte så skit i att svara, är så less på alla låsasmoderatorer som leker på garaget.org.

283 Inlägg
7 november 2009
killen i fråga hade han utländskt utseende, vet kanske vem det är?

Sök