Här kommer resten av bilderna, tycker inte dom passar ihop med dom första tre, så det var bara att dela upp och köra det var för sig! Hoppas den höstiga stämningen lyser genom bilderna. Blev inga fartbilder eftersom jag var ensam, men jag hoppas ni överlever ändå.
Svart bil är svart. Lite upplättning så man såg nånting i lacken/detaljerna hade gjort mycket imo. Hyfsat dåliga kompositioner (för att vara dig) var det också. Dom tidigare R8-bilderna (som jag inte kommenterad på än av nån anlending) var mycket bättre!
Fantastiskt vackra bilder! Dessutom bilder på en av de häftigaste bilar som gjorts på senare år! Gillar den sista skarpt! -91 var min bil den vackraste bil som gjordes det året!! Björn
Fantastiskt vackra bilder! Dessutom bilder på en av de häftigaste bilar som gjorts på senare år! Gillar den sista skarpt! -91 var min bil den vackraste bil som gjordes det året!! Björn
Tackar! NSX:en är helt okej också, men jag gillar den bättre i rött o svart. Fotade en röd comptech trimmad för ett par år sen:
bruze skrev:
Järdrar vilka bilder du tar, kanonsnyggt!
Glöm inte att göra en årssammanställningar av dina fotosessioner 2009, vore kul att se. Jobbar du som fotograf eller bara hobby?
Mvh bruze
Det är mest hobby där jag jobbar mot privatpersoner. Tidningsindustrin har ju inte haft något bättre år sen förra hösten, men innan det har jag gjort ett par tidningskneg. Men jag försöker göra lite mer seriösa jobb nu mot företag och tidningar.