3636
Sök

Fler dekaler på Audi S4 "Rally Edition"?

Jävel
2 018 Inlägg
20 november 2009
Jag tog racinglicens för mindre än ett halvår sen, då sa dom att det var olagligt med startnummer i trafiken. Men det kanske bara är giltiga startnummer från en tävling antar jag. Siffror måste man ju få ha.

You got to risk it, to get the biscuit :)

9 118 Inlägg
20 november 2009
UniBall86 skrev:
Skulle som sagt vara intressant med regler ang. dekaler på bakrutan. Finns ju mycket firmor som åker runt med sitt namn där.

Stänklappar kommer kanske monteras ikväll smile. Finns nya bilder nu på: http://www.garaget.org/?car=155048

I trafiken så får du ha hur mycket dekaler i bakrutan du vill, du kan till och med sätta igen den oxå, eller ha solid dekalfilm. Men du ville ju att bilen skulle se rally ut, och i rallysporten får man inte enligt Svenska Bilsports Förbundet regler inte ha några dekaler på bakrutan.....
Senast redigerat av Putteliten (20 november 2009)

93 Inlägg
21 november 2009
UniBall86 skrev:
Föresten, får man ha startnummer på bilen i trafiken? Vet en polare med en Viper GTS som vart stoppade med det för ett antal år sedan, men reglerna kan ju ha ändrats?

// Emil

jag blev aldrig stoppad med min, då åkte ja endå förbi en del poliser smile ingen av dom brydde sig.
nån som log lite bara. inge annat cool

31 Inlägg
21 november 2009
Trådstartare
_xenon_ skrev:
UniBall86 skrev:
Föresten, får man ha startnummer på bilen i trafiken? Vet en polare med en Viper GTS som vart stoppade med det för ett antal år sedan, men reglerna kan ju ha ändrats?

// Emil

jag blev aldrig stoppad med min, då åkte ja endå förbi en del poliser smile ingen av dom brydde sig.
nån som log lite bara. inge annat cool

Okey smile då är det ju bara att sätta på något bra nummer, vilket nu det ska vara. Sen får man se om man blir stoppad eller inte.

// Emil

Sök