Skulle ta mammas Saab bort till garaget, såg att jag hade parkerat himla vackert! Satan vad vi skrattade åt det, höll på att slita med allt när jag skulle iväg. Hulken fick hoppa lite så jag fick under kroken
Mohahahahah
Startade bilen och den gick som den skulle, dock upptäckte jag att slangklämman till servooljan var trasig. (Helvetes audi orginal slangkläms-skit!! ) Så var det så himla jättelätt att komma åt under o innanför allt också menar jag, så här kommer lite roliga(?) bilder på hur det egentligen ser ut i ett garage när man mekar Audi Tog även bort högra sidkjol, tog mig orka till det idag
Ja för Hulken var ju en väldigt bra fotograf, hahaha!
Där lät det väl nåt i stil med j**** skruv, f**** h****** osv osv
Tur att man är liten och smidig!
Senare i historien så blir det tvätt av inneskärmar och allt annat som sitter innan för däcken, behövs verkligen! Byta skivor och belägg och gud vet vad..
Går långsamt framåt.. Mycke snack har jag hört.. Men hon sköter sig. hon lär sig mycke.. Det är sketa bra... Snart proffs ju..
Ska använda henne som min privata motorskötare.. orka pilla vattenpump osv själv.
Och så väntar man på att fronten ska bli ombyggd med.. och det kan bara bli bättre.. Fast fronten byggs med min smak.. hoppas jag.. eller så kommer en käftsmäll... hmm..
Den som får en käftsmäll här lär vara Stoffer om han inte sköter sig under mitt pass! Men som sagt, går ganska segt nu. Pappa behövde garaget ett par dagar för att byta avgassystem på den där golf-högen dom har står hemma. Men imorn har jag planerat slipjobb efter läkarbesöket!
Usch vad jag skjuter på saker och ting! Men hela slutet på veckan har jag garaget för mig själv så då händer de förhoppningsvis lite vettiga saker (Har även en känsla av att jag lär dyka lite i bubbelbadkaret när jag ändå har huset för mig själv )
Tvätta bilen hade jag tänkt om det inte är svinkallt, slipper hon stå inne smutsig. haha Men som sagt, slipjobb är det som jag har framför mig. Inte lustigt att jag skjuter på det kanske ^^
Usch vad jag skjuter på saker och ting! Men hela slutet på veckan har jag garaget för mig själv så då händer de förhoppningsvis lite vettiga saker (Har även en känsla av att jag lär dyka lite i bubbelbadkaret när jag ändå har huset för mig själv )
Tvätta bilen hade jag tänkt om det inte är svinkallt, slipper hon stå inne smutsig. haha Men som sagt, slipjobb är det som jag har framför mig. Inte lustigt att jag skjuter på det kanske ^^
hmm.. ja bubbelbad kommer du iaf göra av detta du sa nu..
Fast iofs, är jag smart så tar jag med mig bilen i badkaret. Dom säger ju att småbarn gärna vill ha leksaker medan dom badar. Lär behöva vuxen övervakning, nån som är intresserad att sitta och hålla ett öga på mig när jag badar?
Nääääää, till något seriösare kanske Nu ska jag skjutsa gubben och hans tant, sen jävlar ska det slipas vidare!
hmm.. ja bubbelbad kommer du iaf göra av detta du sa nu..
Hoppas ju att du tvättar och slipar lite..
Bubbelbad?? Var det någon som sa Bubbelbad? Det där med Bubbelbad det kan jag.
Satt och kolla på bilderna på dig arbetandes... Var fanemig dom kostigaste arbetställningarna som jag någonsin sett någon att skruva i en bil i. Men men. Bara det gick så ska jag inte säga något om det...
Det är bara att hugga tag i slipandet. Det är tråkigt först men sen när man ser att det börjar hända något så blir det mycket roligare.
Eberlund: Visst, det kanske SER konstigt ut.. Men allting är relativt Det gick ju att byta den stackars slangklämman som jag sakta men säkert våldade sönder! Mohahah!!
UPDATE
Är hemma för en matpaus nu - ÄGGMACKA! Så tänkte lägga in två bilder så ni iaf får se att det händer något idag.
Före SNÄLLA GRÅT! För det var jag nära att göra när jag öppnade dörren, tänka sig att man kan behandla en så vacker bil så illa? Fast ja.. Stallkläderna, hundarna och dåligt väder bidrar nog ganska mycket?
Efter Tur att det blev lite skillnad iallafall, nu vågar man ju öppna bildörren Och inga mer hundar i mitt baksäte
Jovisst, men inte varje dag man planerar att bagaget ska bli fullt. Jag sätter inte gärna hundarna på taket förstår du Men som sagt, nu blir det bot på detta slarveriet! Renare bilar åt folket!
JIPPI! Nu när bilen blivit skapligt tvättad så var jag ju bara tvungen att hoppa i och bada lite, blev dock inga leksaker och ingen övervakning. Men jag lever!
Men håll till godo! Inte varje dag man får se ett par håriga knän sticka upp ur löddrigt vatten!
Det gick iallafall bra det lilla jag gjorde, vilket egentligen bestod av att; * Ladda upp batteriet som var urladdat * Köra ut pärlan i friska luften * Hjälpa en tjejkompis med hennes golf * Köra in pärlan igen, sen plockade på lite grejer i bilen..
Så det blev ju tyvärr inte jätte mycket gjort med min egen bil, men ibland måste man ju få hjälpa andra också
Hon är så söt mitt lilla, haha. Skrattade mest åt hur död hon verkligen såg ut när hon lämnade garaget
Himla roligt då, åkte till garaget för att jag skulle slipa lite tänkte jag, men då har ju det mongohuvudet som ska kalla sig min far.. Stoppat in ALLA grejer i min NY STÄDADE bil och kört ut den?!??!! Är det ens lagligt att reta upp mig så mycket? Nu är det liv i byggnaden, och händer nog inte mycket med bilen på ett par dagar tyvärr...