haha skulle vilja veta vad moderatorerna säger om jag slänger upp en bild på mig när jag badar skulle ju bli avstängd direkt. Vad har du för slutdatum på allt då? vad ska mer göras? Allmän service kanske?
Äh, det är ju bara ett knä Kolla resten av alla brudar på garaget som slänger upp halvtnaken bilder på sig själva. Men det tycker ju bara ni grabbar om så Slutdatum är ett stort frågetecken Nån gång till våren antar jag, ska ju kunna ta mig ner till Elmia så. Det är mest slipjobb, ny lack och sånt skit som ska fixas med.
Både ja och nej till vit bil. Rätt vit färg så kan vi börja prata lite seriösare. Fast jag vetetusan om jag egentligen vill ha bilen i nåt annat än svart? Men jaha.. Nä vi får väl se, ni får gärna hjälpa mig lite på idéer
Stoffer - Då vet ju jag vad du ska greja med nu då?
Det står tyvärr still idag med, räknar väl inte med att få komma igång igen förrän efter jul. Golfhögen står fortfarande uppallad i garaget invändas på att min far ska byta avgassystem, men vissa har ju tummen i arslet ibland
Trodde det skulle bli mek idag, men tråkiga nyheter för er! Det blev partaj med frugan min, hon fyller ju faktiskt 21 idag! Inge mek på nästan en vecka, lätt värt
Idag blir det slip, kanske ta till och kapa lite. Får se hur mycket ork det kommer fram att jag har sen när kvällen närmare sig.
Körde in pärlan efter många om och men igår, inte skönt ute i kylan. Men nu är det dags att komma igång så vi kan skicka iväg henne för lack nån gång efter nyår