RobinS2 skrev:
Nu ska jag berätta om min nära döden upplevelse FÖRSTA dagen jag är var ute och körde med supran efter jag ställt på den idag! ! !
Gav mig iväg till svågertorp malmö
för att tvätta den för första gången i år! Solen skiner och det är torrt på vägarna helt underbart känns det! På väg hem från tvätten kör jag på E6 hem mot Vellinge igen så ligger där 2 stycken långtradare framför mig som kör precis bakom varanndra! Så kommer jag i mina 120 i omkörningsfilen och precis när jag passeratden första (längst bak) så får lastbilen som ligger 3 meter snett framför mig En Däckexplosion på vänster framdäck och jag försvinner in i en moln av rök och stoft och jag hör hur det bara smattrar på hela min front och motorhuv! Hade det hänt 1 sekund senare hade den klämt mig mellan lastbilen och räcket! Är MKT glad att jag sitter här vid datan nu och är oskadd!
Tyvärr så klara sig inte bilen oskadd!!! så nu har jag ett par repor i fronten...........SUCK men bilen kunde lika gärna varit en konservburk nu så är endå glad! aja hoppas ni får en bättre start på er säsong! /Robin
Ja det har jag sagt i MÅNGA år.. Det är livsfarligt att tvätta bilen...
haha
Hoppas självklart som alla andra att det skall gå att fixa ganska lätt..
Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??