Jag skulle uppskatta lite hjälp med fälgval till en vit Mazda CX-5 2017-2018. Det ska vara 19" fälg. Jag har hittat en riktigt snygg variant från Dub Skillz, men de verkar bara finnas i 22" som minsta. Se nedan bild.
Jag har sökt runt på de svenska sidorna men lyckas inte hitta något likvärdigt.
Tips om liknande modell eller annan fälg som skulle passa mottages gärna.
16 tum, 205x55x16 däck. Har suttit på en S60 första generation. Har googlat runt men hittar inte dessa fälgar, bara liknande (de 5-ekrade som sitter på V50)
Uppdatering: Hittade en gammal annons med likadana på en V70
Senast redigerat av Volvomoist (1 november 2017)
Vägra autonoma funktioner i bilar -
Bilen är ingen lekstuga.
nä det ser inte ut som någon original fälg men det kan ts lätt kolla genom att kolla på baksidan av fälgarna annars är du är fri att leta här http://accessories.volvocars.com/sv-se och se om du hittar den.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Det är några original till någon Audi, vet dock inte vilken och inte vad dem heter.
Heter inget speciellt...går ibland som "17 inch - thin flat spoke" 2006/7-2011 Diameter; 17" Bredd; 7,5" ET; 43 Hör då hemma på A4:orna. Sitter dock inte på VAGnr.
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Det är några original till någon Audi, vet dock inte vilken och inte vad dem heter.
Heter inget speciellt...går ibland som "17 inch - thin flat spoke" 2006/7-2011 Diameter; 17" Bredd; 7,5" ET; 43 Hör då hemma på A4:orna. Sitter dock inte på VAGnr.