Her hvor eksperter på hjul og felger vanker, spør jeg om det er noen som vet hvor man får tak i dekk av dimensjon 245/45-16, 255/45-16 og 265/40-16? Finns de to siste lenger?
Her hvor eksperter på hjul og felger vanker, spør jeg om det er noen som vet hvor man får tak i dekk av dimensjon 245/45-16, 255/45-16 og 265/40-16? Finns de to siste lenger?
Nån vet vad detta är? Är de några bmw originalfälgar tro? Passar e46 utan centreringsring men inte e39, så centrumhålet verkar vara 72mm 19x8" 5x120 ET vet Jag inte
Vad den satt på för volvosar har jag ingen aning om.
- - - Edit - - -
Nej se det är det inte. För mycket hål "i mitten"
Likt, men inte hundra. BBS:en har nio "Y", den på min bild har 10 "Y". Hittade däremot en Volvo OEM-fälg som heter Triton när jag sökte på BBS Propus, den har tio "Y" och mer lik i mitten. Men utan "hålen" kring navet. (Så tack ändå, kan vara den). Fler ide'er?
Vad den satt på för volvosar har jag ingen aning om.
- - - Edit - - -
Nej se det är det inte. För mycket hål "i mitten"
Likt, men inte hundra. BBS:en har nio "Y", den på min bild har 10 "Y". Hittade däremot en Volvo OEM-fälg som heter Triton när jag sökte på BBS Propus, den har tio "Y" och mer lik i mitten. Men utan "hålen" kring navet. (Så tack ändå, kan vara den). Fler ide'er?
Kan givetvis vara en kopia också, inte direkt ovanligt att BBS-fälgar kopieras "rakt av". För att utesluta det får man väl iofs ha tillgång till fälgens baksida
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!