3911
Sök

_night_stalker_´s 300ce [Projektet avslutas]

2 140 Inlägg
18 april 2010
Original wink

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

7 120 Inlägg
18 april 2010
Original! Förövrigt rikigt snygga fälgar smile Keep it up!

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
18 april 2010
Trådstartare
Okej smile Va bara en tanke jag hade men ni har nog rätt i att de blir snyggast med org smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Skogshuggar och merca tokig
93 Inlägg
20 april 2010
Ja håller nog med om orginal ja å..dom kommer nog sitta som en käftsmäll på bilen:)..

Pertan the one!
-Det första en vis man tänker är det sista en dum jävel gör!

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
20 april 2010
Trådstartare
Mercedes_entusiast skrev:
Ja håller nog med om orginal ja å..dom kommer nog sitta som en käftsmäll på bilen:)..

Okej. Dom kommer att förbli org kan jag lova er big_smile

Chevrolet Racing
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
20 april 2010
Trådstartare
Nu har vi en kul nyhet, mina lya fälgar är hemma big_smile Sjukt snabb leverans då dom skickades igår mitt på dan och idag vid lunchtid så fick jag ett sms om att mina paket (4lådor förpackade om 2 packet) var klara för hämtning smile

Så direkt när jag slutade jobba så for jag hem och hämtade avierna och bytte till morsans bil för att få med mig dom hem och sen iväg å hämtade ut dom smile

Såg ännu bättre ut än jag vågat drömma om så jag är helnöjd. jag kan verkligen rekomendera svenska gummihuset när de kommer till köp av fälgar smile Snabba och lätta att ha och göra med och personalen verkar kunnig i vad dom sysslar med smile

Så nu till vad ni som faktiskt har orkat läsa texten har väntat på, BILDER big_smile

http://i42.tinypic.com/2cgc7cw.jpg
Nya och fina smile Ja, jag vet att de är lite fettfläckar på den polerade banan på bilden smile
http://i42.tinypic.com/j7xaw3.jpg
mina, BARA MINA big_smile
http://i40.tinypic.com/20s9f2p.jpg
trevligt med en 2'' polerad kant big_smile
http://i42.tinypic.com/2qk84fc.jpg
Hjulbultar, navringar, låsbultar och centrumkåpor smile

Chevrolet Racing

93 Inlägg
20 april 2010
Jäklar! d där blir nog riktigt fint dsmile... när får man se en "carwalk" då?winkbig_smile

Pertan the one!

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
20 april 2010
Trådstartare
Jadu, inte före maj smile Inte med dessa fälgar iaf smile Väntar fortfarande på 2 däck och sen ska dom poleras lite extra innan dom ska få nåra lager vax. sen ska bromsoken målas röda smile Sen vill jag inte köra md dom förren vägarna e riktigt sopade så de inte blir blästring av grus på dom smile

Chevrolet Racing

Snäll liten biltjej
880 Inlägg
22 april 2010
jasså så du finns här med smile Kommer bli snyggt med fälgarna,när åker dom på? smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
22 april 2010
Trådstartare
¤¤740Racing¤¤ skrev:
jasså så du finns här med smile Kommer bli snyggt med fälgarna,när åker dom på? smile

Jo, har huserat här nåra år nu tongue

Däcken kommer den 29e har jag fått klart nu så mest troligt så spenderar jag min födelsedag (1 maj) med att byta till nya fälgarna smile

Chevrolet Racing

Snäll liten biltjej
880 Inlägg
23 april 2010
_night_stalker_ skrev:
¤¤740Racing¤¤ skrev:

Jo, har huserat här nåra år nu tongue

Däcken kommer den 29e har jag fått klart nu så mest troligt så spenderar jag min födelsedag (1 maj) med att byta till nya fälgarna smile

Hehe okej okej smile
Ja men det är ju kul att göra det smile Funderat på nå mer till mercen då? tänkte inför träffarna du ska på? smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
23 april 2010
Trådstartare
nja, först ska hon bli hel igen. Sen är de väl mest detaljer som ska fixas utväändigt smile utöver ny front och bakkjol så ska jag köpa nya vitablinkers då dessa har grånat lite och de saknas en flisa i ena. Sen ska ju bromsoken målas klarröda så de lyser fint genom fälgarna smile

Sen har jag en plan på att koppla om baklysena lite men vi får se om jag lyckas koppla om de så de funkar smile

Chevrolet Racing

93 Inlägg
23 april 2010
D är inte så svårt å koppla om ljusen som d ser ut så nog klara du av dbig_smile.. d är inte så du har inplanerat å åka ner till vårgårda i juli oxå:Dbig_smile

Pertan the one!

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
23 april 2010
Trådstartare
Mercedes_entusiast skrev:
D är inte så svårt å koppla om ljusen som d ser ut så nog klara du av dbig_smile.. d är inte så du har inplanerat å åka ner till vårgårda i juli oxå:Dbig_smile

Hade tänkt koppla om så jag kommer använda 5/21 lampor (lr va dom nu heter) och göra så att de alltid lyser rött i alla 3 men sen ska dom alla 3 även vara kopplade så dom lyser starkare när jag bromsar. Plus att jag vill att bakre dinljuset ska funka som de ska oxå.. Så de blir lite pill de..

Till MBSCA träffen? nja, tror inte de.. först e de ju bra långt och så är de problemet med att hitta boende. Sen tror jag de krockar med våran bilträff och cruising här i ström oxå...

Chevrolet Racing

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
24 april 2010
Trådstartare
Har gjort lite vettiga saker idag :-) Började med att provmontera nya fälgarna så jag vet att dom passar innan däck ska läggas på. Sen For jag på ok och köpte lite turtlewax shampo och turtlewax fälgrengöring och en 4 liters dunk med spolarvätska. Fyllde på spolarvätskan och sen bytte jag även lampinsatts i vänsterbaklyse som har glappat så nu får vi hoppas att det är slut med de :-D

Bilder på när jag provade fälgen fram smile Går fritt å bra så i morgon åker jag nog och lämnar in 2 av fälgarna och dom 2 däck jag har och får däcken pålagda :-)
Ni får ursäkta att bilen är skitig :-)

http://i42.tinypic.com/fz7kop.jpg
http://i41.tinypic.com/wtw2ko.jpg

Chevrolet Racing

58 Inlägg
24 april 2010
schyssta fälgar!

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
24 april 2010
Trådstartare
Tackar smile

Chevrolet Racing

2 564 Inlägg
25 april 2010
fan va fina fälgar... grymt snyggt.. blir det för däck på?

tack till:
www.MBSCA.com

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
25 april 2010
Trådstartare
nyllet skrev:
fan va fina fälgar... grymt snyggt.. blir det för däck på?

Tackar smile Jag kommer att köra med Sunny 3800. Ja vet att de inte e nå super däck men jag hade redan 2st som va nästan nya och gillar inte att blanda olika modeller. smile

Chevrolet Racing

93 Inlägg
28 april 2010
När blire nå bilder nu då:).. vill ju se hur d vart;)..
Senast redigerat av Mercedes_entusiast (28 april 2010)

Pertan the one!

Sök