Bak och fram och lite på sidornaJag har jobbat mycket med fronten på sista tiden. Passat in snabbfästena, slipat och spacklat och även monterat DTM läppen. Men det finns en del kvar att göra fortfarande, bla så svackar fronten lite under grillen. Förra veckan fick jag hem lite grejer från Audi, ena RS lyckan var under stora renoveringsbehov. Med nytt hus och nytt glas så blev den som ny igen.
När jag stundtals tröttnat på fronten så har jag grejat med dörrarna, eller rättare sagt linjerna på dörrarna.
Linjerna i bak- o framskärmar har ju inte stämt allt för bra med linjerna på dörrarna. Jag hade innan börjat med att rätta till det och tyckt att det gått rätt så bra men laserpasset som jag köpte tycke inte som jag. Jag va ca 1cm fel i framkant på dörren men det är fixat nu.
Nu i veckan så va jag och hämtade lite plastbitar som jag måttbeställt. Jag var inte helt nöjd med min första ide till diffusorn så jag tänkte ut en ny. Som man ser lite på bilden ovan så sitter den nya diffusorn på plats nu. Här kommer lite mer bilder.
Med lite skruv o vinkeljärn så blev det såhär
Och på bilen såg det ut såhär
Jag har börjat en del med motorn också, moterat grenrör o turbo samt filat lite på insuget.
Bilder på det kommer när det böjar bli lite mer gjort under huven.