Biiaatchen skrev:Effektiv skrev:hehe okey fick mitt sista lackat i tisdags montering på g snart Då e de ju absolut inge synd om dej du har ju verkligen gott om tid
Effektiv skrev:hehe okey fick mitt sista lackat i tisdags montering på g snart
Effektiv skrev:Biiaatchen skrev:Effektiv skrev:hehe okey fick mitt sista lackat i tisdags montering på g snart Då e de ju absolut inge synd om dej du har ju verkligen gott om tid är inte bara paketet jag ska ha på innan
Zeth_Filth skrev:Effektiv skrev:hehe okey fick mitt sista lackat i tisdags montering på g snart du har du bättre än mig inte fått min bil än jag XD hehehar en jäkla massa att montera innan elmia oxå
Effektiv skrev:satt sidokjolarna nyss och så fort den är nere från pallbockarna så är den näst intill klar
Biiaatchen skrev:Halle??? Vi kanske ska ändra mötesplatsen lr va tror du??
Blue__ skrev:När är vi nere ungefär och vilken väg tar vi?
schruttan skrev:all snö är ju borta, då nästan? finns de ingen som kan ploga eller nått?Annars funkar väll typ coop parkeringen?
stroma skrev:Åker ni vägen förbi Örebro?
Effektiv skrev:schruttan skrev:all snö är ju borta, då nästan? finns de ingen som kan ploga eller nått?Annars funkar väll typ coop parkeringen?ja det är bara att du börjar skotta de
Jiimpa skrev:Effektiv skrev:schruttan skrev:all snö är ju borta, då nästan? finns de ingen som kan ploga eller nått?Annars funkar väll typ coop parkeringen?ja det är bara att du börjar skotta deFinns ju även lidl parkeringen, då kan man även tanka där innan ifall man vart glömsk och inte gjort det innan Lidl är väl stängt lördagar också?