Nu har jag äntligen fått tid att prov gjuta frontläppen, och jag blev riktigt nöjd faktiskt!! ett riktigt NAJK Carbon verk! sen har jag passat in bak hjulen också så nu ska jag få tag i spacers och det kommer bli riktigt kul att få ner den på golvet igen!
Har passat in bakhjulet typ som det kommer sitta när jag får spacers!
Grymt som fan.. Man är lite klen på att kommentera men kollar din projekttråd dagligen efter nya updates...
Tack! Det är roligt att höra!! Jag är tyvärr väldigt dålig på att uppdatera också, beklagar det! Men jag kan ju ta tillfälle i akt och tacka alla som kommenterar med all slags kritik!! Allt är väldigt uppskattat!!
Skruvat ngt på sistone, och isåfall ngt som vi får ta del av?
Nja måste tyvärr erkänna att det blivit dåligt på slutet.. har gjutit lite kolfiber, en motorkåpa till mig själv och en instrumentpanel som jag ska försöka få in snarast möjligt så jag kan få upp lite bilder också håller jag på med lite andra plast grejer som jag håller lite hemligt än så länge! Sen har jag börjat plocka isär motorn som ska göras lite finare, bytas topp packning och bult!! Ska försöka få upp några bilder under helgen! Håll ut!!
Skall du tävla så får du inte ha bromsvätskabehållarna inne i förarutrymmet. inget brandfarligt får befinna sig i kupen. grymt skönt stuk på fälgarna har du verkligen fått till.
beror nog lite på vilken bromsvätska man använder men hittade inget snabbt på den som jag använder men här har du en annan. bromsvätska ska inte vara brandfarligt.
Okej låter bra. (Ursäkta för OT men vet du om Nicke-a har lagt ner sitt projekt?)
Nej då det har han inte gjort men han har tyvärr haft det lite struligt med lite av varje en bra stund nu men han är på väg tillbaka nu så jag tror att hans projekt börjat rulla ingen strax!
Nu har jag köpt en bil också som jag ska ta ur motor och låda så jag har lite reserver men resten ska säljas i delar så det är bara att skriva om ni behöver något!
Har du några tips angående gjutning av dörrsida. Tänkte gjuta egna sidor till min RX-7a har massa kolfiber redan men inget annat tänkte bara göra släta paneler men vill att dom ska runda till i överkant typ såhär