3793
Sök

Vad vill ni ha i julklapp?

Yrkeschaufför
165 Inlägg
3 december 2009
Tomten få gärna fixa turbo i bilen, ge mig en ratt till xbox och bygga ut mitt ljud! ;D

129 Inlägg
3 december 2009
Trådstartare
danne9108 skrev:
Tomten få gärna fixa turbo i bilen, ge mig en ratt till xbox och bygga ut mitt ljud! ;D

Låter nice. Hoppas på det bästa. Själv vill jag nog ha blandannat ett Ps3. Ngn som har ett och kan säga om det är värt det?
--
Robin

DFFL
9 020 Inlägg
3 december 2009
robinwatz skrev:
danne9108 skrev:

Låter nice. Hoppas på det bästa. Själv vill jag nog ha blandannat ett Ps3. Ngn som har ett och kan säga om det är värt det?
--
Robin

Tveklöst. big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

3 714 Inlägg
3 december 2009
Guitar Hero metallica samt en 42" LCD-tv

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

blacken
3 december 2009
Pump tll min FX..

129 Inlägg
4 december 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:
robinwatz skrev:
danne9108 skrev:

--
Robin

Tveklöst. big_smile

Bra big_smile . Verkar riktigt fett smile

1 101 Inlägg
4 december 2009
Ett Xenon kit.

Men som tidigare sagt i tråden så tycker jag julen är så sjukt överskattad... Bara en jävla massa mat å slapphet vilket inte alltid är helt fel tongue

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
4 december 2009
Jerkbait lågprofilsrulle vore nice smile

9 Inlägg
5 december 2009
Woojen skrev:
Ett Xenon kit.

Men som tidigare sagt i tråden så tycker jag julen är så sjukt överskattad... Bara en jävla massa mat å slapphet vilket inte alltid är helt fel tongue

De låter ju hur gött somhelst smile

Www.Bilupplysningen.se - Xenon, SMD LED dioder, Arbetsbelysning mm - Till mycket bra priser, Kolla själv!

129 Inlägg
5 december 2009
Trådstartare
Henox skrev:
Woojen skrev:
Ett Xenon kit.

De låter ju hur gött somhelst smile

Säger likadant. Låter inte helt fel direkt smile

Ointresserad.
936 Inlägg
5 december 2009
Vill inte direkt ha nåt. Fred på jorden och billigare bensin. Sen att dom skulle sälja bf98 på alla mackar..

Teabag appreciation club.

129 Inlägg
5 december 2009
Trådstartare
Snitch skrev:
Vill inte direkt ha nåt. Fred på jorden och billigare bensin. Sen att dom skulle sälja bf98 på alla mackar..

Fint sagt, riktigt bra där med billigare bensin!

CRAZYRIDE SWEDEN
336 Inlägg
5 december 2009
robinwatz skrev:
danne9108 skrev:

--
Robin

Självklart ska du köpa en PS3!!! big_smile

Riktigt skönt med avslappning ibland wink och ett spel som är ett måste är Battlefield Bad Company 2.
Lirar betan just nu, hur jävla bra som helst!

Online gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=vepiJznvvY0

Grafiken är ju inte heller dålig wink.. men man måste ha en hd tv för att det ska bli bra smile

Säg till om du införskaffar det wink

129 Inlägg
5 december 2009
Trådstartare
XtremeTuning skrev:
robinwatz skrev:
danne9108 skrev:

--
Robin

Självklart ska du köpa en PS3!!! big_smile

Riktigt skönt med avslappning ibland wink och ett spel som är ett måste är Battlefield Bad Company 2.
Lirar betan just nu, hur jävla bra som helst!

Online gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=vepiJznvvY0

Grafiken är ju inte heller dålig wink.. men man måste ha en hd tv för att det ska bli bra smile

Säg till om du införskaffar det wink

Bra! Jo har hört att det spelet ska vara skit bra. Säger till när det tillskommer wink
--
Robin

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
5 december 2009
Skulle vilja ha massa pengar som rullar in och sen att allt blev billigare smile *overklig dröm* hmm

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Ointresserad.
936 Inlägg
5 december 2009
robinwatz skrev:
Snitch skrev:

Fint sagt, riktigt bra där med billigare bensin!

Visst, soppan är inte direkt dyr. Men det börjar bli glest med bf98 försäljare..

Teabag appreciation club.

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
6 december 2009
En massa god julmat, familjen, vänner. Presentkort på hova.com, clas ohlson, brl, dekaltrim, skyddsarm till schäfer´n och en riktig brakfest dagarna efter big_smile

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.

945 Inlägg
6 december 2009
Jag vill ha ett lock öl, en flaska whiskey, en låda rödvin och att bara få vara ifred.
Så jävla trött på hets,ångest och fet mat.
Tänker spendera julaftonskvällen framför Gta IV och sedan gå ut på krogen.

tysk.
592 Inlägg
6 december 2009
Ett jobb vore ju inte fel att få ;D
Men annars är det saker man aldrig har orken att köpa själv, kläder och skor t.ex.

40 Inlägg
8 december 2009
jag fick min julklapp redan idag och jag är så överlycklig! big_smile Det blev en liten hundvalp big_smile eller snarare sponsring till valpen jag va och kollade på i helgen och imorgon får jag hämta henne big_smile

JessieJames

Sök