Personligen som q-parks distriktschef sa så är 27:e mars inte lämpligt,
då det KAN komma fullt av bilar i p-huset, det är som sagt lönedags då,
och folk storshoppar!
Sen vad gäller parkeringsavgifter är det billigare om man står där 3 timmar (per timme)
än bara en timme... blir lite rabatterat pris då.
Men jag tycker inte man kan jämföra med att det var lite bilar där idag, det är ju inte så
konstigt
eftersom det inte är löneveckan, den har ju varit för ett tag sen, kan bero på det.
Därför är det bättre innan slutet av en månad (innan slutet av mars) istället anser jag,
men säkert flera som inte tycker som jag.
Jag kom ju även fram till detta med distriktschefen, att ej slutet av månaden är lämpligt,
just därför man ska ringa och prata så man får klara besked.
Så just därför
tog jag tag i det.
Nån måste som sagt träffa chefen och bestämma en plats i p-huset för att vi skall
få detta att fungera och som sagt har jag telefonnumret till distriktschefen, som jag
nämnt tidigare... har pm:at till den som startade denna tråden, så får jag se om han
svarar inom kort angående detta.
Så vi hjälps åt allihop !
Ser inget negativt i att allmänheten kan kolla på bilträffen oavsett bilmärke och
om en bil är original eller stylad, tycker inte det spelar nån roll, man kan ju trots
allt knyta nya kontakter inom bilvärlden, det ser jag absolut bara som positivt,
och tror ändå säkerligen att fler håller med mig, men fortfarande är flera emot
detta känner jag... vilket är synd.
Men nu måste vi hjälpas åt... typ klockan 13:00 en lördag ger jag som förslag
(ej slutet av en månad) och den tiden är väl lagom - för vissa kanske vill göra annat
senare på kvällen ? så kan man ändå ha träffen från klockan 13:00 och flera timmar
framåt.
Och som jag nämnde tidigare i tråden kan jag tycka det e riktigt schysst att Q-park
kan spärra av just för bilträffen ett större område för oss
Och åter igen: detta är en BILTRÄFF ingen bilutställning. Kul att träffas och prata !
Om inga hinder kommer emellan och jag kan - så kommer jag att fotografera på träffen.
Några saker till måste undersökas och kollas upp innan vi kan bestämma ett datum,
och då får jag / någon skapa en ny tråd med endast anmälan till vilka som verkligen
kommer. För man kan inte bara sätta upp ett datum utan att ha checkat vissa grejer.
Distriktschefen måste även godkänna det som sagt och nån måste checka platsen FÖRST
innan vi bestämmer något helt och hållet... det är så det fungerar, annars blir allt bara fel.