Hej, Nu har SkenLaddRacing bestämt att den 6 Februari 2010 kommer vi att träffas på entre´ kl: 15-18. Vi kommer till att hålla till på plan -1, Den som är intresserad får vänligen skriva in i listan över intresserade så man får en liten koll på hur många som kommer:D. Så den som är sugen på att träffas och kolla in fina bilar och snacka lite skit för sedan åka en lite sväng genom stan till en raka som bestäms på träffen (väder beroende) tycker jag ska komma till denna lilla träff:cool: Mvh/ Mange
Som sagt jag drog ju ihop 2 träffar(tror jag det var) och Louise har ju gjort det innan .. Bara att snacka med P-bolaget... Sen att alla betalar sin parkering brukar räcka för att dom skall godkänna det... Sen är det ju som sagt det där med det sunda förnuftet... Vi fick en del klagomål faktiskt på sista träffen, så det gäller att alla ställer upp och tar ansvar för att upprätthålla en viss ordning
Ikea lät som en rikigt bra plats där är öppet men ändå lagom vindstilla om det skulle blåsa.Jag kommer ta kontakt med Ikea och höra med dom om något sånt skulle kunna vara okej för dom, Det är alltid lätt över 400 lediga alltid nästan...
Ett garage som hade varit coolt är Entrés parkeringsgarage!! Det är väldigt mycket Tokyo Drift känsla över det Jag menar inte att vi ska drifta men ni som har varit där kanske håller me? Dessutom är det lite mer skyddat än IKEAs... Är det kallt o blåsigt är det inte kul under IKEA... Men Svågertorp är ju en bra plats annars..
Håller med att entrés är ett mycket härligt garaget men nackdelen där är väll att många är så pass snåla så dom tycker det är för mycket med 20kr för en timmes bil träff.....det nedre planet (ingen står där) är nästan alltid tomt så där finns gott med plats ifall:)