2854
Sök

Getaway in Stockholm X

DFFL
9 020 Inlägg
9 december 2009
CrilleD skrev:
Tror knappast youtube tillåter högre bitrate på dom filmer som ligger uppe. Vad kan det vara max 128kbit. Tvilar starkt på att det är det i filmen när den släpps.

http://www.youtube.com/watch?v=tgbNymZ7vqY
1080p...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Ointresserad.
936 Inlägg
9 december 2009
GTi-R_Danne skrev:
Snitch skrev:
Öööh? Det mesta av rapporten består ju av videoklipp som andra spelat in... Alms audi s2:a till exempel...

nej, vilket skit.

Smart och genomtänkt inlägg lol

Klart att dem tar med bidrag från andra filmare, hur många skulle köpa filmen enbart för Getawayet roll

Hur är det med alla andra bilfilmer som finns, förutom FF filmerna, 2fast 4 hollywood, Mischife, Hype streetracing för att inte tala om Gumball med mera, jo en satans massa ihopklipp från en massa olika filmare.

Ibland är det faktiskt klokt att tänka efter före.

Stor mening att köpa filmjävlen om man kan kolla allting på youtube ?

Teabag appreciation club.

?
1 038 Inlägg
9 december 2009
Trådstartare
Snitch skrev:
GTi-R_Danne skrev:
Snitch skrev:
Öööh? Det mesta av rapporten består ju av videoklipp som andra spelat in... Alms audi s2:a till exempel...

nej, vilket skit.

Klart att dem tar med bidrag från andra filmare, hur många skulle köpa filmen enbart för Getawayet roll

Hur är det med alla andra bilfilmer som finns, förutom FF filmerna, 2fast 4 hollywood, Mischife, Hype streetracing för att inte tala om Gumball med mera, jo en satans massa ihopklipp från en massa olika filmare.

Va yrar du om, har ja sagt att du ska köpa filmen eller, du klagar på att den är värdelöst pga att de är videoklipp som andra filmare spelat in

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

49 Inlägg
9 december 2009
Snitch skrev:

mm ungefär som att varför köpa bluray när det finns dvd...
viss kvalliteskillnad kanske och hur kul e det att hänga på tuben o behöva buffra o hålla på med trettioelva olika delar för att se klart filmen?
Tror jag håller mig till min TV och bluray/dvd spelare när jag ska se på film men det e ju kul att folk tycker olika smile

//Ugge

Forummoderator
10 576 Inlägg
9 december 2009
CrilleD skrev:
Tror knappast youtube tillåter högre bitrate på dom filmer som ligger uppe. Vad kan det vara max 128kbit. Tvilar starkt på att det är det i filmen när den släpps.

givetvis kan du ha rätt därav att jag undrade om något blivit fel vid uppladdningen av filmen. bitraten kan förklaras av det. Men kolla den svarta ringen runt alla scener, ser ut som allt är filmat med en spy cam från en kinaaffär.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

4 682 Inlägg
9 december 2009
Härligt! Ser framemot GIS report 2009 smile.

Ointresserad.
936 Inlägg
9 december 2009
GTi-R_Danne skrev:
Snitch skrev:
GTi-R_Danne skrev:

Va yrar du om, har ja sagt att du ska köpa filmen eller, du klagar på att den är värdelöst pga att de är videoklipp som andra filmare spelat in

Lägger mig här då det är totalt omöjligt att för en diskussion på nätet utan missförstånd.

Teabag appreciation club.

KTH Ingenjör;)
391 Inlägg
10 december 2009
FireTraXX skrev:
CrilleD skrev:

http://www.youtube.com/watch?v=tgbNymZ7vqY
1080p...

<33

Four rings to rule them all!

Fotograf (Dock ej bilfotograf)
166 Inlägg
10 december 2009
gamlingen skrev:
loudness skrev:
bara jag som tycker de börjar bli tjötigt med alla dessa ?

Vad är det som är kul med dom filmera ? Nån dåre som bara väntar på att köra ihjäl sej ?

Eller köra ihjäl nån annan. Vore ju ännu värre.

OEM <3
6 957 Inlägg
10 december 2009
Denna var i mina ögon lite roligare än dom 4..neä 5 senaste tongue Gallardons ljud kan man ju lyssna på
rätt länge big_smile Sätt Mattias Ekström eller nån annen duktig chaffis i en polisbil, en polisbil i form av
en Porsche GT3 så kan dom få svettas lite wink

OEM <3

Rejsa ?
2 959 Inlägg
10 december 2009
Snitch skrev:
GTi-R_Danne skrev:
Snitch skrev:

nej, vilket skit.

Detta är en trailer....
Hela filmen kommer nog inte ligga där vet du roll

Autotech

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
10 december 2009
härligt att 2\3 delar är från extramatrialet ur filmen
vad jag har fått för mig så är extra matrialet  en bonus som man brukar få med
en trailer gör man väl på det riktiga matrialet ?
kommer nog se filmen bara för att se om dom blivit bättre

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

King Of The Road
154 Inlägg
10 december 2009
Vilka jävla idioter riskera en massa folks liv enbart för att 15 åringar ska tycka att dom är coola....konstigt att sportbilar/motorcyklar har så bra rykte hos polisen?? varför inte börja tävla istället???....inget snack om att dom är bra på att köra bil men dom drar ju på sig uppmärksamhet från polisen och dom riskerar oskyldiga människors liv...det är ju lyckat när det bara handlar om en fjantig lek....hade vart bättre om polisen kunde lägga resurserna på att stoppa misshandel ,våldtäkter, rån mm........men nu måste dom ju skydda varenda invånare från dessa dårar smart tänkt.....hoppas dom åker dit
Senast redigerat av vikingpower (10 december 2009)

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!

12 086 Inlägg
10 december 2009
Det va ju inga fulbilar dom kör med häller big_smile

Åhh en Motalabil är med i trailern oxå big_smile
Btw, är det bara jag som fick stans ut-o-gasa-abstinens?
Senast redigerat av JapMax (10 december 2009)

?
1 038 Inlägg
10 december 2009
Trådstartare
turboforssen skrev:
härligt att 2\3 delar är från extramatrialet ur filmen
vad jag har fått för mig så är extra matrialet  en bonus som man brukar få med
en trailer gör man väl på det riktiga matrialet ?
kommer nog se filmen bara för att se om dom blivit bättre

Kalla den teaser istället då om de klingar bättre i dina öron.

Mvh Danne

?
1 038 Inlägg
10 december 2009
Trådstartare
vikingpower skrev:
hade vart bättre om polisen kunde lägga resurserna på att stoppa misshandel ,våldtäkter, rån mm........men nu måste dom ju skydda varenda invånare från dessa dårar smart tänkt.....hoppas dom åker dit

Nu är de ju inte så att dessa herrar är ute och bränner runt sthlm 24/7 utan max ½ timme om året, å ska vi vara ärliga så är nog 95% av invårnarna hemma och sover när filmen spelades in.

Mvh Danne

?
1 038 Inlägg
10 december 2009
Trådstartare
JapMax skrev:
Det va ju inga fulbilar dom kör med häller big_smile

Åhh en Motalabil är med i trailern oxå big_smile
Btw, är det bara jag som fick stans ut-o-gasa-abstinens?

Dalmasarna på jobbet blev oxå glada över att se den bilen big_smile

Mvh Danne

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
10 december 2009
http://www.youtube.com/watch?v=fdqcOPLlFoE
ja får se om den är lika bra som tidigare GIS filmerna smile

Nissan Silvia

155 Inlägg
10 december 2009
Trevligt smile

Smaka fäste !!!

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
10 december 2009
Hmm ...
Ganska ... gay ifall du frågar mig.
Liksom det är kul med folk egentligen.
Om någon på forumet klagar på att dom förlorat körkortet då dom blivit tagna för att dom körde för fort mot rött och försökte köra ifrån polisen.
Då blir den personen total spammad av folk som mer eller mindre skriker ur det skrivna ordet att den personen är totalt dum i huvet och förtjänar inte körkort.
Men de som skriver sån avgudar också Getaway in Stockholm.

Dubbel moral?

Mycket löjliga saker dessa filmer är enligt mig.

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Sök