Eftersom vi fått tillåtelse av garagets admins att lansera bimmerforum så kommer några rader.
Det har blivit dags att lansera ett nytt BMW-forum - bimmerforum.se
bimmerforum.se är ett nytt BMW-forum med modern programvara och moderna forumfunktioner.
Bimmerforum bygger på
- Professionell administrering - Kunniga moderatorer som agerar helt öppet - Samarbete med forumets medlemmar - Kontinuerlig utveckling och uppgradering - Begränsade reklamavtal för att täcka våra serverkostnader
Gott intiativ, tror det kan slå väl ut då andra/enda alternativet är en smula enkelspårigt på flera nivåer.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
nice! där blir jag medlem snart, kanske ikv om jag orkar jag har ju fortfarande Autopower som är prioritering #1... men iaf tycker ni borde snygga till designen lite med o ist för fälgarna som ikoner för de olika forumsdelarna så borde ni ha seriens olika bilar..
o jag tycker nog att sidans mainframe är lite bred! gör den 10% smalare sen är jag nöjd
För kännedom. Från "kommande förbättringar" på bimmerforum:
"Efter jul och nyår så kommer vi att uppgradera forumet till ny programvara kallad SMF 2.0. Den senaste uppdateringen av programvaran gjordes idag (från 1.1.10 > 1.1.11).
I samband med uppgaderingen till SMF 2.0 så kommer vi också att byta forumets tema eftersom nuvarande tema inte är kompatibelt med SMF 2.0.
Vi kommer också att lägga mer tid och kraft på våra modell- och begagnatguider."