3948
Sök

Melodifestivalen "Eurovision song contest"

1 453 Inlägg
19 maj 2006
Founder skrev:
sveddan skrev:
Founder skrev:

Jag kallade dig inte dum, jag ställde en fråga... återigen läser du inte vad jag skriver...

Även om du inte skrev det ordagrant så tog jag det ändå som en förolämpning!

BRA!! Det är inte första gången du kommenterar något jag skrivit med en vinkling som är helt åt skogen, den här gången fick jag nog av dina spontant värdelösa och rent ut sagt dumma kommentarer... Läs noga vad som är skrivet och dra inga snabba slutsatser så slipper du sådana här kommentarer i fortsättningen...

Förlåt, har jag varit elak mot dig på något sätt? Minns inte ens att jag haft en diskussion med dig tidigare, dessutom vill jag att du förklarar hur du tycker jag vinklar det du skriver samt hur fan du kan sitta och säga att mina kommentarer är värdelösa och dumma?!

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
19 maj 2006
vad är det här för lekstuga? ni beter er som två små barn.. herrejösses..

tips - lunarstorm.se .

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

ingen aning
687 Inlägg
19 maj 2006
n0ll skrev:

tips - lunarstorm.se .

det där var lågt XD

även zebran har sina fläckar

Ingenjör
256 Inlägg
19 maj 2006
volvo_240_tic skrev:
n0ll skrev:

tips - lunarstorm.se .

det där var lågt XD

Inte lika lågt som glocalnet...

Det är inget brott förrän man åker fast

517 Inlägg
19 maj 2006
tror fan islands bidrag var skämmigare än finlands... Någon fjäderklädd-fjortis som "sjöng" någon blandning mellan britney speers och aqua... men jag var inte den enda som tyckte den sög, merparten av publiken buade rätt friskt big_smile

643 Inlägg
19 maj 2006
tyckte kate ryan var värst wink fattar inte varför man inte sjunger på sina egna språk. . varför väljer dom flesta engelska?

som sagt kate ryan skjön på franska = underbart!!1 å carolas låt var fan så mkt bättre på svenska.

1 453 Inlägg
19 maj 2006
Ghost_Face skrev:
tror fan islands bidrag var skämmigare än finlands... Någon fjäderklädd-fjortis som "sjöng" någon blandning mellan britney speers och aqua... men jag var inte den enda som tyckte den sög, merparten av publiken buade rätt friskt big_smile

Dom buade väl eftersom Isländskan hade betett sig illa mot scenarbetarna och några körare tyckte jag kommentatorn sa.

1 854 Inlägg
19 maj 2006
sveddan skrev:
Ghost_Face skrev:

Dom buade väl eftersom Isländskan hade betett sig illa mot scenarbetarna och några körare tyckte jag kommentatorn sa.

Så jäkla värdelös låt.
Hur gammal va hon som sjöng 14?

Riktigt konstigt att kate ryan inte gick vidare, hon sjöng helt klart bäst.

Men kul att carola gick vidare iaf smile

608 Inlägg
19 maj 2006
hejja hejja lordi winksmile  äntligen slapp finland me till finaln! sveriges låt var inte tokig den heller!

old volkswagens never die,they just get lower:D

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
19 maj 2006
Det är nog fan på tiden att Finland kommer sig till final big_smile
Jag hoppas ju självklart på vinst wink
Åtm. är jag ganska säker på att Lordi kommer att bli bättre än 6e, vilket är Finlands högsta placering genom tiderna. Tror det var på -76 eller nåt smile

608 Inlägg
19 maj 2006
calibra_nox skrev:
Det är nog fan på tiden att Finland kommer sig till final big_smile
Jag hoppas ju självklart på vinst wink
Åtm. är jag ganska säker på att Lordi kommer att bli bättre än 6e, vilket är Finlands högsta placering genom tiderna. Tror det var på -76 eller nåt smile

jepp tror oxå att lordi kommer att ta finlands bästa placering hittills! hoppas förstås på att dom vinner smile

old volkswagens never die,they just get lower:D

hmmmm
1 094 Inlägg
19 maj 2006
Bullo skrev:
usch vad jag hatar schlager, verkligen sugit som bara den (nivån på kvalite är verkligen låg). hoppades att carro skulle losa så att man slapp allt tjat om det.

visst kan man hålla med om att det mesta suger inom detta. men kan ju inte hålla med om att det är schlager nuförtiden. enda som var med i utagningarna här i sverige som sjöng schlager var ju björn kjellman.... men men melodifestivalen är tröttsam.... tongue

3 295 Inlägg
19 maj 2006
Lordi kommer smiska carolas rumpa!!! smilesmilesmilesmilesmile

Sök