Hej Nu ska ju kontrollmärket tas bort vid årskiftet och då ska jag skaffa ny skylt bak men är det nån som vet om det kommer komma nya skyltar för jag vill ju inte beställa en skylt och några dagar efter kommer nytt utseende?
tror inte de är nån skillnad på dom, än så länge. bara det faktum att när skattelappen försvinner blir det tomrum i mitten på skylten och då kanske de kommer en ny kortare skylt, typ som en finsk nummerplåt. behöver du nya idag så är de på transportstyrelsen man beställer
You can't polish a turd, but you can roll it in glitter. Med reservation för ev. felskrivningar.
Funderar på att beställa skyltar UTAN eu-märke... Fult! Dessutom ser hela skylten ut att sitta åt sidan. Också fult... Sen kommer det inte att sitta nåt skattemärke på den heller. Om dom bara kunde skippa denna öststatsstil på skyltarna...
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
om man nu har ett märket som man fick för nångra månader sedan måste man vänta tills det går ut innan man kan sätta ditt ny skylt utan märke ? behöver nämligen en ny skylt med
För oss som har personliga plåtar blir det ju ett lyft ibak iaf Slippa den komprimerade texten
Jag har kört med en fram-skylt där (utan skattekvitto dessutom!!!) bak ända sen jag skaffade mina NIKEMAN skyltar för typ 4 år sedan (??) och inte fått en endaste kommentar om det )
Jag med, med mina personliga skyltar, har två små framskyltar på den. Har besiktat och blivit stoppad i flygande besiktning utan att dom har sagt nåt om att jag saknar skattemärke.