salle1 skrev:
Hej alla arga!
Vilken bil som är värst kommer ni aldrig bli överens om! Men det blir med all säkerhet billigare och skruva upp T5:an ca 300 hk i pannan kostar inte många pistoler!
Ett tips om du väljer en T5:a och har möjlighet att köpa 05 eller nyare den är xtremt billig att få upp i tok hk utan att riva stakar/kolvar mm.
Men då kommer du inte att jämföra dig med 330 utan då kan du skoja friskt med många andra modeller hos övriga tyska märken.
Men om du bestämt dig för BMV:n så skall du köpa den och vara stolt över din bil.
Tack! att missa ett storbråk är bara inte likt mig, jag var dock bannad under denna tid (oskyldigt anklagad, såklart), men woops vilken läsning, halleluja.
glömt bort vad jag skulle skriva men ett par saker iaf.
Varför citerar Bmw-grabbarna enbart teknikens världs test från -05? efter att ha läst några tester så undrar man ju om dom inte heter Heinz, Goebbels, Göring och Hitler von Stuttgart hela bunten, verkar lite smått Bmw inriktade.
Köper man en Bmw köper man inte en prisvärd bil med världens bästa kvalite och inredning, jag menar kolla på Mercedes, Audi osv, där kan man snacka snyggt, men Bmw?
Herecomestrouble (eller vad du nu hette), klart man inte kan jämföra Dodge med Daewoo/cheva, för dom har ju någon form av koncern numera? inredningskvalite har dom lämnat på önskelistan. Säger inte att Dodge är bättre, men definitivt inte sämre. srry för off-topic.
och Rquired, bor du i en Bmw katalog?
"Detta i kombination med väghållning som slår de flesta konkurrenterna på fingrarna ger en bil som även en glad amatör kan köra snabbt längs en kurvig väg och njuta fullt av."
klart man kan vara märkeskåt, men får du provision av Bmw för varje bil du säljer? om inte annat är du värd det!
Kiss och bajs//Manne P