Ser ut som du har satt 5,25orna I baslådan.. Det är inte särskillt smart! Och vad är det du har skärmat av lådan med? ser varken tätt eller stabilt ut.
Sänkningssatserna är inte lagliga.
God jul!
ja det är seriöst men kan inte göra så mycket nu eftersom det ligger 10 cm snö här
ja jag har gjort det och skärmat av dom i lådan eftersom jag måste hålla ner på storleken eftersom det inte är så stor bil
jo lådan är stabil och tät
nej det är dom inte men pappa köpte dom till mig tänkte inte andvända dom utan dom kan vara kul att ha och bygga annat av
att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
köp riktiga sänkfjädrar istället! jag skulle int köra med dom där grejorna i mina fjädrar! dom påverkar ju bilens beteende, och inte på något positivt sätt!
nej men jag ska bara sänka bilen ca 2 cm för att få den lite mer "stabil" så den inte blir så "svampig" om du fattar
Om det är bättre väghållning du är ute efter tror jag tyvärr inte att dom där grejorna hjälper...
nja jag ska skita i dom
att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
hur lång port har du till basarna?? ser ut som att de bara e 1 tratt??
nja jag kan hålla med om att det ser ut så på bilderna men den tratten är 20 cm i verkligheten men en fråga vad gör portens längt igentligen?? hur mycket skilnad är det på en port som är 10 och 20?
nja jag kan hålla med om att det ser ut så på bilderna men den tratten är 20 cm i verkligheten men en fråga vad gör portens längt igentligen?? hur mycket skilnad är det på en port som är 10 och 20?
lådans volym ihop me portens längd bestämmer avstämmningen på lådan.. inget man bara kan "höfta".
lådans volym ihop me portens längd bestämmer avstämmningen på lådan.. inget man bara kan "höfta".
jaha men tror det blir bra för den är ca 25 cm
Jag hade nog börjat med att polera innan jag satte dit ett nytt emblem (inte för jag hade satt dit ett nytt..), ser inte särskilt bra ut när man ser att det står corsa 1.4i i bakgrunden.
vet inte om jag ska skratta eller gråta. . ibland är det bara bättre att låta bli. jobba extra, spara och vänta. . . det ser inte bra ut och lär inte spela bra heller. jag hade ALDRIG i hela mitt liv åkt runt i nått dylikt med nån stor jävla bassport som står rakt upp i rutan samt nån baslåda klädd med manchester byxor från röda korset.
vet inte om jag ska skratta eller gråta. . ibland är det bara bättre att låta bli. jobba extra, spara och vänta. . . det ser inte bra ut och lär inte spela bra heller. jag hade ALDRIG i hela mitt liv åkt runt i nått dylikt med nån stor jävla bassport som står rakt upp i rutan samt nån baslåda klädd med manchester byxor från röda korset.
vafan nånstans ska man väl börja? tycker de är dålig stil av er o klanka ner på han ja tror ju inte alla här inne var proffs på de dom gör första gången! kan lova att de där ser seriösare ut än va mitt första gjorde! bra jobbat man får erfarenhet på vägen!
ser ju bara i hopslängt ut typ en låda man kastar i hop för att ha i garaget eller i snickarboa
detta är mitt första baslåde bygge det kanske ser förjävligt ut men jag är nöjd och det spelar bra och det är det som är meningen så ni kan säga att det ser ut som någon har klätt den med byxor men den är klädd med filt som ska vara på lådor så som sagt ni kan säga vad ni vill
ge fan i att sätta på denna sänkningssats rätt som det är kommer dessa hoppa av
ska inte sätta på den tänkte göra det men kolla på folk som hade sånna och det var livsfarligt så jag ska inet ha det utan ska beställa coilovers istället