ser ut som att din bil kommer att bli något lägre i sommar
O yes det kommer bli lägre i sommar. sen är det bara de att jag måste nu köpa mig en redig domkraft som går under bilen lättare än den stora klumpen jag har nu:lol:
låter som ett projekt bara det. kolla med någon polare som har tvåpelarlyft annars.
O vad hjälper det mig ute på banan o i mitt garage:/
O yes det kommer bli lägre i sommar. sen är det bara de att jag måste nu köpa mig en redig domkraft som går under bilen lättare än den stora klumpen jag har nu:lol:
låter som ett projekt bara det. kolla med någon polare som har tvåpelarlyft annars.
O vad hjälper det mig ute på banan o i mitt garage:/
iofs, en tanke bara... om du bara skulle byta prylarna till sommarn.
ser ju riktigt bra ut mackan , kollade upp dessa på nätet och de verkar vara bra grejer för en vettig peng
Ja jag tycker det istället för att köpa saker för 10-15k som man behöver stor kunskap om för att få bra inställt så är detta ett perfekt val för mitt bruk:D
Dom röda coiloverserna är iallafall tillbaka skickade för det va fel på dom så nu så inväntar jag bättre saker ifrån Badassparts samt lite andra trevliga saker.
har hittade inte den 4:e skivan så jag har slitsade bak o org fram nu. o när jag mätte den framskivan jag har liggandes så va den 26.5mm o min är 26 så det va inte mycket kvar på den.
så därför blev det dessa.
Senast redigerat av Marcus_s13_sr20det (30 januari 2011)
Idag har jag börjat på med demonteringen av min topp. Det är så att jag ska ha bort toppen o ta bort squish kanterna o göra klart motorn till sommaren 2012 då jag inte kommer köra på bensin länge.