ja då har man varit en sväng vid garaget idag med o fått gort litegrann ivargefall
har konstaterat att det fins mins 2 olika insug och spridarbryggor till dessa bilar där fästena för bryggan skiljersig
"rätt" brygga med "rätt" spridare
"fel" brygga med "fel" spridare
funderar på om man skall ta o poleraupp spridarbryggan eller lacka den?
vet att soppan blir ju lite varmare om man lackar bryggan men kommer det verkligen spela så stor roll?
plockade av oljepumpen på den "riktiga" spisen och konstaterade att det är en pressad pakning så blir till o skaffa en ny pakning bara
börgade riva lite i hjulhusen men kom inte så långt me då då jag tröttnade :rolleyes:
här vart det rost o så kan vi ju inte ha det!
och som vanligt när jag skall fixa någon liten grej så går det till överdrift hehe
slipa ner hela "undre delen" av korgen o grundade och lacka om, även mitt staget fick ny lack
fkall &så ta o lacka om övredelen på korgen men vill nog ha någon kunnig lackare till det så de blir snyggt o prydling då jag vill ha bilens org färg där
sedan börgade jag spåna lite på givaren som sitter på baksidan av avgas kammen
denna sitter org på min org topp med vvt
och denna sitter på toppen jag skall använda utan vvt
eftersom det är olika kontaktstycken på dom så undrar jag om det spelar någonroll vilken jag använder?
skall skicka ett mail till civinco o kolla med dom &så
ja det va allt som blev av idag
får se när jag kommer ner nästa gång men då pillar jag nog dit 3"sys och plockar ner mer av framvagnen så att grejorna kan bli blästrade och lackasom