ja då har man vart nere i garaget i gen o knapt fått något gort
då jag inte va på humör för att göra något igentligen så pillade jag dit ett nytt utramningslager i lådan
tänkte sedan att jag kan ta o byta länkarmsbussningarna så letade fram dessa som låg i en låda längstner i min hög med grejor som skall monteras
där skall dom nya sitta sedan
tappade efter att ha krypit in under bilen lusten att fixa detta med så blev inget med det bara lite spån på hur man skall gåtillväga när man orkar ta tag i det
(fins det föresten någon som vet om det går att lösa utan att plocka av länkarmen?)
men titta vad jag hittade på en bil i lokalen brevid
dubbelkolvsok som tillåter lite större skivor än jag har org och dom passar "bolt on"
lite skilnad e det allt i storlek på dom men itne mycket
evo oken skall vell stoppa lite mer än mina org ok ivargefall
hoppas att de ok nu Ne_Mises????
sedan så ringde en polare när jag va påväg hem så blev till att åka till hans garage för att hjälpatill att lyfta hans spis
men oj audi va fan tänkte ni när ni ritade s2:an???? fas va kablar o slangar o skit det e överallt (vist polarn kunde ju förberett lite men fan blev inget lyft för honnom idag ivargefall
vist får man ont i huvet av o se det
fåhär står hans blivande monster ivargefall
allt för idag
måste få tummen ur o åka ner o spendera en hel hälg med bilen snart så det blir något vettigt gort börgar få lite panik med att hinna klart med allt