Galic_Andro skrev:
Schmiedmann skrev:
Har äntligen fått ihop en sida för träffen.
All info finns nu upplagt här:
http://www.schmiedmann.se/static/html/s … 0/1MAJ.htmOm det är något ni undrar så är det bara att skriva till mig här eller på e-post: viktor@schmiedmann.se
Mvh
Viktor Örtegren
Schmiedmann Sverige AB
Synd att bara att "Riktigt kraftigt modifierade eller väldigt speciella modeller" får delta i utställningen. Jag menar, en entusiast BMW behöver inte vara kraftigt modifierad för att kunna vara en utställningsbil eller bli väldigt speciell och sticka ut ur mängden. Bara en tanke som slog mig och kanske många andra som byggt om sina bilar lite diskret och vill delta som utställare/deltagare på det hela. Och att man sen åker nästan genom halva Sverige för att kunna få vara med och inte behöva stå på besöks-parkeringen, så känns det sådär lockande att komma...
Ni kan dock räkna med att jag kommer, men rätt så besviken på själva deltagar-frågan, visst kanske inte man kvalar in i Hamann-Schmiedmann-Alpina-tjohej nivån alá 1.5mille-klassen. Men alltid roligt att kunna visa upp sin bil på ett bättre och roligare sätt än att den läggs märke till på parkeringen, möta nya roliga intresserade människor och bara dela med sig.
Nu känns det inte som att man är välkommen med en bil man inte lagt ner hälften av det bilarna ni valt ut lagts ner på endast sina motorer t.ex.
Bara en tanke, inga taggar utåt
En utställning ska i min mening vara till för dem som själva tycker att dem har en annorlunda bil att visa upp på ett speciellt sätt såsom "monter" eller lite roligt tema runt bilen. Och jag kan garantera att dem som gör detta är väl medvetna om att dem inte har en chans att vinna något, men att få en chans att visa upp bilen är i min mening inte helt fel på vad ni anser (citerar text från länken ovan)
"Sveriges häftigaste BMW träff" "kolla in projekt från hela Sverige...." Och just
"Om du vet att din BMW inte uppfyller dessa krav undanbedes din anmälan" Hur ska man tolka det här, seriöst? Motbjudande? Kränkande?
Hursomhelst, ni har säkert ett jättebra svar till det jag skrivit ovan, som jag skrev lite längre upp, inga taggar utåt utan bara en tanke som slog mig.
Jag har sett fram emot det här "booom"-eventet sen tråden kom upp, och har bokat stuga i varberg dagen innan för att kunna komma i tid till det hela. Ska bli kul att se på alla kraftigt modifierade bilar och alla speciella modeller.
Min bil kommer att kunna beskådas på besöksparkeringen för den intresserade...!
Mvh Andro Badia