3700
Sök

Vilken bashögtalare är detta?

44 Inlägg
29 december 2009
Trådstartare
Hallå:)
Det är så att jag köpte mig ny stereo på BRL på Backaplan häromdan, och på vägen ut såg jag att de reade ut denna bas för 898:- med ordinariepris på 2998:-
Tycker att det verkade ruskigt billigt, men man vet ju aldrig... (enbart lådan kostade tydligen 700kr) Men de hade fått basarna från huvudkontoret och inget märke finns angivet på dem, så min fråga är om nån vet vad denna högtalare heter?

Just det, det är en 12''

https://www1.garaget.org/gallery/archive/124665/827226_3wadmr.jpg
Senast redigerat av racso92 (29 december 2009)

1 523 Inlägg
29 december 2009
arizona eagle ser det ut som! inga bra basar enligt mig

739 Inlägg
29 december 2009
det är väll kicker "Galler" på med :o

767 Inlägg
29 december 2009
ser exakt ut som en arizona eagle bas. kostar väl 200 utan låda om dom fortfarande säljs någon stans. har funnits på dbakuten.

44 Inlägg
29 december 2009
Trådstartare
Jiimpa skrev:
ser exakt ut som en arizona eagle bas. kostar väl 200 utan låda om dom fortfarande säljs någon stans. har funnits på dbakuten.

okej, har hittat denna på dbakuten, ser väldigt lik ut förutom att min inte har nåt märke i mitten av högtalaren tongue

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
29 december 2009
racso92 skrev:
Jiimpa skrev:

okej, har hittat denna på dbakuten, ser väldigt lik ut förutom att min inte har nåt märke i mitten av högtalaren tongue

skulle tippa på att det är nån som köpt upp A-E .
MDS har ju oxå tex 4kantiga basar som kicker. Gas köpte upp dom skit pyramidbasarna o bytte namn bara osv. Så det är inte omöjligt att nått annat märke köpt upp A-E

C H E V R O L E T <3

767 Inlägg
29 december 2009
racso92 skrev:
Jiimpa skrev:

Min syrra har en sån bas i sin golf 3a som drivs av ett sla-500 steg. duger till att fylla ut musiken lite men det är ju ingen bas som direkt imponerar i att spela högt:)

44 Inlägg
29 december 2009
Trådstartare
Jiimpa skrev:
racso92 skrev:
Jiimpa skrev:

Min syrra har en sån bas i sin golf 3a som drivs av ett sla-500 steg. duger till att fylla ut musiken lite men det är ju ingen bas som direkt imponerar i att spela högt:)

Okej, ja det lät ju inte allt för övertygande då...tongue Nåt billigt steg att rekommendera? smile

1 523 Inlägg
29 december 2009
racso92 skrev:
Jiimpa skrev:
racso92 skrev:

Okej, ja det lät ju inte allt för övertygande då...tongue Nåt billigt steg att rekommendera? smile

http://www.dbakuten.se/detail-item_id-16306

Sök