4355
Sök

Hur man får bort den innre bildörrens plasten (audi a4 1.8 års 1996)

7 Inlägg
31 december 2009
Trådstartare
Tjena skulle vilja veta hur man får bort den inre delen på bildörren det är en Audi a4 1.8 års 1996 jag har , de jag ser är att man ska lufta upp den på nått vis men de går ju inte , har kollat efter skruvar o sånt har hittat 2 o dom skruva jag bort men fick ändå inte bort den inre delen på dörren , vill byta högtalare.

Tack för att ny läste!
Senast redigerat av Sover91 (31 december 2009)

224 Inlägg
31 december 2009
Sover91 skrev:
Tjena skulle vilja veta hur man får bort den inre delen på bildörren det är en Audi a4 1.8 års 1996 jag har , de jag ser är att man ska lufta upp den på nått vis men de går ju inte , har kollat efter skruvar o sånt har hittat 2 o dom skruva jag bort men fick ändå inte bort den inre delen på dörren , vill byta högtalare.

Tack för att ny läste!

Tjena..

Det ska bara vara att lyfta rätt upp om du har lossat alla skruvar.

Det är inte så att du har missat dom två skruvar som sitter i "handtaget" den ska nämligen vara delbar-
Inte öppningshandtaget utan det som går snett neråt om du förstår??

Ge fan i TexasBoB!

7 Inlägg
31 december 2009
Trådstartare
Mitsubishi3000GT skrev:
Sover91 skrev:

Tack för att ny läste!

Tjena..

Det ska bara vara att lyfta rätt upp om du har lossat alla skruvar.

Det är inte så att du har missat dom två skruvar som sitter i "handtaget" den ska nämligen vara delbar-
Inte öppningshandtaget utan det som går snett neråt om du förstår??

kan jag nog ha gjort , tack för att du sa de smile

7 Inlägg
31 december 2009
Trådstartare
Mitsubishi3000GT skrev:
http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/data/a1402/a1402.php&var=

tack för länken kommer va till mkt hjälp smile

Sök