behåll original, det är de små detaljerna som utmärker sig. lackas det så kommer det bara att se plåttrigt ut, ser ut som man dragit sprutan över alltihopa. mvh kenth66
vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
behåll original, det är de små detaljerna som utmärker sig. lackas det så kommer det bara att se plåttrigt ut, ser ut som man dragit sprutan över alltihopa. mvh kenth66
så du tycker att backsensorer och spolarmunstycken är snygga? då är du nog ensam
ja spolarmunstyckena kan få vara svarta på huven, men fram på fångaren skulle det nog se bättre ut om dom var i samma färg, ser ut som små smutsfläckar eller så tycker jag! hade smällt in mycket bättre om dom också var vita där!
så du tycker att backsensorer och spolarmunstycken är snygga? då är du nog ensam
näe han e inte ensam
de på huven måste vara svarta annars ser de dumt ut.
på stötfångaren kan ja hålla me om att dom skulle vart vita. men som sagt. vi får se om ja orkar...
Ser riktigt jäkla fin ut! Men jag har en fundering... Hade det inte varit jäääligt snyggt med matt/blank svarta färgar med polerad kant? Kan kanske ps:a en bild? I vilket fall som helst så e bilen en riktigt vinnar bil i clean klassen!
Edit; Såg inte allt för fint ut, så skit i mitt förslag och kör på på "org färgen"!!
Senast redigerat av figge_stunter (15 februari 2010)
Ser riktigt jäkla fin ut! Men jag har en fundering... Hade det inte varit jäääligt snyggt med matt/blank svarta färgar med polerad kant? Kan kanske ps:a en bild? I vilket fall som helst så e bilen en riktigt vinnar bil i clean klassen!
Edit; Såg inte allt för fint ut, så skit i mitt förslag och kör på på "org färgen"!!
haha... okej. jo tanken har slagit mej me svarta fälgar. men dessa e för dya för o laborera med tycker ja... lägg gärna upp en bild om du gjorde en så man får se