Kul att se! Byggena var lite enklare på den tiden men väldigt stilrena, ser ju betydligt mer original ut än ett lackat plastbygge, även om det också kan vara fränt i rätt bil.
Inte den blekaste vem han är eller vilken bil han hade. Det kanske dyker upp. Vad hade han för bil o grejer?
VA?! Då är du inte gammal.
Eller vafan, nu blev ju jag gammal.. :)
Nisse hade många fina och extrema byggen, med dagens mått mätt. Körde om jag inte minns fel 12tummare Isobarik i kickpanelerna på en cheva van.
/Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
Har ju många caraudio o bilstereotidningar med många fina byggen i + massa bilder från olika tillställningar man själv varit på,, la upp några på ett forum som inte finns längre ..
2004 Fiesta: Team dB-Akuten Kicker, Europa 3:a Extreme 1
2006 CRX:Team Soundmadness DigitalDesigns Bassrace/ESPL Unl www.street-beat.se PB 163.4dB
2011> Nytt märke KoveAudio
Har ju många caraudio o bilstereotidningar med många fina byggen i + massa bilder från olika tillställningar man själv varit på,, la upp några på ett forum som inte finns längre ..
Om du orkar skulle jag uppskatta om de kom upp här med Har ju dessvärra inte kvar mina tidningar