Okej!Ny uppdate. Var i garaget 12h (12-12) i går så lite fick jag gjort:D Gjorde klart de andra stolsfästet samt börja montera innertaket! Hängde bara dit taket men såg lite hur det kommer bli. Sen har jag klätt a,b,c i mocca imitation så tog och satte dit a-stolparna lite på sniskan. Kommer bli så ybernice när det blir klart:D
Senare på kvällen så gjorde jag iordning i garaget för det behövedes verkligen!!
bl.a satte jag upp en presenning runt loftet och fixa lite hyllor m.m där uppe blev fett nöjd! så nu har jag ordning på allt, så det stressar mig inte längre!
Tänkte åka ut idag men det blev ju inte så. Man måste ju ha lite socialt liv asså:D Så drog te ikea med mamma och baxa en ny säng och ett skrivbord. fick doc inte med mig allt så ska ned dit imorn å hämta det sissta och äta burgerking:D Snacka om att jag längtar. bk menar jag då!
När ändå va i jkpn så svängde jag även in på holmgrens-bil för att kolla på en ny bruksbil då gammel civicen inte är så jävla kul längre även fast det är tacklucka. Hade spanat in en Mitsubishi lancer 2.0 sport, doc va bilen inget å ha. 69k då fick jag ingen garanti inga vinterdäck och en dåligt servad bil.. nej tack sa jag!! har hittat likvärdiga bilar om inte bättre för 10k mindre med rubbet som jag skrev ovan och mycket bättre skick.. Men men, försäljaren va en gullig tjej så jag passa på å vila ögonen ett tag. Lite fick jag ju ut av det iaf:D
Btw så gjorde jag en p.s bild på en lancer. Lite smågrejer som inte kostar så mkt. bara hotta lite:D
Här har vi då a/c stolpar som nu mera är svarta
Fästen till stolen fick gjöra nya fästen baktill. Bara modda som man sa på moppe tiden!
Ena fästet baktill
Här har vi med stolfästet. sen ska jag bygga ihop, med ett stag rakt över och måla
En bild på hur taket artar sig
Sen kommer tyå p.s bilder
Här är då brukisen som jag pratade om lite omgjord! Notera oem fälgarna från civicen som skulle passa:D Bara lacka vita tyckte den blev lite fräck
Färgtemat för sommaren är bestämmt! något liknande detta! Har hittat en lack som jag kommer använda:D
Kommer en film från garaget också. Men uppladdningen tar tid
Mosa på kommentarer nu!!
Mvh Albin