Vänligen parkera inga Porschar eller Ferrarisar i närheten. Johnny blir så uppspelt då och jag måste lugna ner honom för att han inte ska sticka iväg... Iofs har han redan ätit sig mätt idag på en konbanetävling på Hasslösa flygfält. Men han har stor aptit, så han kanske är sugen på kvällsmat också...
Va riktigt grym uppslutning! helt chockad när man åkte därifrån och insåg att "nästan" hela Ikeas parkering var fylld! helt sjukt. -Note to self! ta med varmare jacka nästa gång.
Det hör till att frysa på vårträffarna hehe. Jag trodde på mycket bilar, men inte ens i närheten av detta. Det var helt galet mycket, men samtidigt inget kaos.
Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!
trevlig fortsättning alla, det enda negativa jag såg me denna träff, var en IDIOT som skulle spinna runt o smälla avgas-smällar me en gammal BMW, jävligt taskigt att spruta sten på alla bilar, du vart till och med tillsagd, men det sket du i! idiot!
annars var det en kanon träff killar/tjejer, bra stämning....tyckte t.o.m att polisen va snälla:)
Grymt mycket bilar Kul att så många kom:) MEN DEN där jävla BMW som höll på att larva sig borde ju förbjudas att vara med på träffar!!!! Fan tänkte han med egentligen..
Trevlig träff med mycket fina bilar Synd bara att man kommer hem till 3 bilar som var slangade och fullt med öl och urin på. Synd att det finns sånna människor som vill förstöra!