hur är vädret nere vid trelleborg och där? tänkte merst om det är ett sådant jävla oväder så man kanske ska skita i det eller det är ändån helt körklart ? mvh generalen
kan förresten säga att vi ca 30 bilar minst som ska köra karavan från Lund, staffanstorp,svedala å sen till trelleborg, om nån vill hänga på så säg till:D
snabb fråga, Var i Lund är det ni är 19.00? Och var i Svedala ??
vet bara att dem från svedala skriver 19.00 på facebook men dem kör 19.00 från lund så 19.20 blir nog bra. annars hinner du nog ifatt dem påväg till trelleborg
Eftersnack ;D Blev en lyckad kväll trots skit vädret, jag fick räknat ihop 105 bilar, och där kom fler efter, som jag ente räknade med.. Polisen var även och tittade till blev en fin karavan igenom Trelleborg, synd att folk kör hem så tidigt, nästa gången blir de större och bättre organiserat Då ska vi ente ha någon snö bilder kommer snart
Eftersnack ;D Blev en lyckad kväll trots skit vädret, jag fick räknat ihop 105 bilar, och där kom fler efter, som jag ente räknade med.. Polisen var även och tittade till blev en fin karavan igenom Trelleborg, synd att folk kör hem så tidigt, nästa gången blir de större och bättre organiserat Då ska vi ente ha någon snö bilder kommer snart
oki, nice! gillade din grann på taket ^^ körde du så körde typ alla hehe
oki, nice! gillade din grann på taket ^^ körde du så körde typ alla hehe
haha ja det var fräckt ;D ja nästan alla, några som bara körde dit och stod kvar på parkeringen synd..
det var runt 100 bilar, jag stod inte och räkna men man ser skillnad på c.a. 60 och c.a. 100, nu vet jag att det var snö och det blev ingen körning, men ni kunde åtminstone fixat någon konbana på en parkering, med eller utan snö.
det var runt 100 bilar, jag stod inte och räkna men man ser skillnad på c.a. 60 och c.a. 100, nu vet jag att det var snö och det blev ingen körning, men ni kunde åtminstone fixat någon konbana på en parkering, med eller utan snö.
Okejokej, nästa gång blir de lite mer seriöst som sagt gillar din m3a skarpt