4343
Sök

El/Bil värkstad sökes nära Tumba/Huddinge

91 Inlägg
6 januari 2010
Trådstartare
Hej. Jag har relativt just flyttat till Tullinge (Mellan huddinge och tumba) och söker en Bil-El verkstad i närheten som är kunniga.. Fins det någon som känner till några bra förslag? Behöver inte vara billigt, kunskap sökes!!

blacken
6 januari 2010
m8te skrev:
Hej. Jag har relativt just flyttat till Tullinge (Mellan huddinge och tumba) och söker en Bil-El verkstad i närheten som är kunniga.. Fins det någon som känner till några bra förslag? Behöver inte vara billigt, kunskap sökes!!

Du har en massa verkstäder nere vid hamringe industri område (gamla Alfa Laval) du svänger ner till höger vid korsningen gamla Tullinge station om du åker mot Tumba..

91 Inlägg
7 januari 2010
Trådstartare
Har du nå namnförslag på någon duktig? Är utan bil för tillfället så kan ej åka förbi och kolla upp vad dom heter ;X

blacken
7 januari 2010
m8te skrev:
Har du nå namnförslag på någon duktig? Är utan bil för tillfället så kan ej åka förbi och kolla upp vad dom heter ;X

Jag och namn ingen bra kombination tongue.  Men blada ner och rapa med Pasi på Endless art där, så kan han säker ge tips om vem/vilka som är duktiga därnere på bil el ..

Sök