Det har man väl ingen koll på Men åker man i min sketna mormorsbil som nu (röd Clio) så har jag inte blivit stoppad på ett år, men med BMW´n är det normalt flera gånger per sommar
Tänkte bara höra hur ofta eller hur många ggr ni blivit stoppade genom åren? oavsett om det är pga ett lagbrott eller ren rutin. Har blivit stoppad 1 gång på 3 år, och 4 år om man räknar med övningstiden. Det var på åland och där behövde jag inte ens visa kortet, bara blåsa.
10 gånger -.- och jag har haft körkort i 9 månader haha...
oj, för nykter/bälteskoll har tappat räkningen ! men för fortkörning, tre ggr. sen inom jobbet två ggr, men där hade de inga anmärkningar på varken körtid eller last.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
ja har då aldrig blivit stoppad, men mött polisen många gånger och även när dom stått ute vid gatan, dom har bara tittat på mig sen inget mer, så antar att det inte bara är för att det är en 740 ? lr har vissa mer tur en andra