Anderstorps samhällsförening anordnar en manifestation ute på motorbanna i anderstorp, nu den 23/1 kl 13,00 samlas vi på banan. media e kontaktad å bla TV4 kommer närvara å göra ett reportage om det. vi kommer att åka kortege på banan(max 30km/h) så målet e minst 500 bilar men vi satsat helst på många, många fler så vi fyller ut banan så mycke som möjligt.
stå upp för en bit av svensk motor-kulturhistoria å hjälp oss att bevara Scandinavian Raceway i andersotorp
Nu har jag gjort det. Är så tråkigt när de blir folk som klagar. Det värsta är att banan har funnits där längre än de som bor där. När man flyttar dit borde man ju veta att det kan bli en del skönsång på helgerna
Nu har jag gjort det. Är så tråkigt när de blir folk som klagar. Det värsta är att banan har funnits där längre än de som bor där. När man flyttar dit borde man ju veta att det kan bli en del skönsång på helgerna
en grej som e ganska rolig e ju att en utav dom som varit mä klagat ganska mycke bor inte ens i anderstorp. kärringen har sitt sommarhus i skogarna runt motorbanan å tycker att den stör när hon e där.
hur svårt e de att få tag på ett schema å kolla när de e körningar?
en grej som e ganska rolig e ju att en utav dom som varit mä klagat ganska mycke bor inte ens i anderstorp. kärringen har sitt sommarhus i skogarna runt motorbanan å tycker att den stör när hon e där.
Det är bara sjukt när det är så. Man planerar väll och kollar upp vad det ligger för saker i närheten när man köper ett hus
Det är bara sjukt när det är så. Man planerar väll och kollar upp vad det ligger för saker i närheten när man köper ett hus
man lär väl inte missa en stor j*vla motorbana iaf
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra