Då var allt tätat nu ska bara högtalarna dit de lär bli grymt tror jag undrar hur jag ska ställa in steget för och få till ljudet på bästa sätt 6x9orna är på 300w de är ett 4-kanals alpin! vill inte att dom ska ta skada!
ni skulle ha lyssnat på våra 4st RE FR 6-9or i en 745a vi byggde vägg i.. med dom 4a har spelade vi då ifrån måååånga "raggare" finns dom som har lyssnat och kan intyga detta
Trodde ni! Var raggare!
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
De skulle låter grymt bra, basen är så någo lunda men måste köpa ny stereo nu, har fått störningar och de är säkerligen stereon efter som när vi testade med en annan så lätt de bra då var dom borta! men annars e jag nöjd såg grymt bra ut, bilder finns!!! Trevlig helg!
Håller med de är inte värt och byta 744 mot en 850! grymt tråkig bil och köra, Volvo 850 GLT nej tack!!!!
du skrev ju ovan att du ville byta...? eller har du ändrat uppfattning? tycker i alla fall att 850 är liiite skönare att köra än surfyrtios, även fast 850 är långt ifrån en drömbil :p