4482
Sök

Peugeot 306 efter dikeskörning inte vill starta

billinge
95 Inlägg
12 januari 2010
Trådstartare
hej har en peugeot 306 2,0 8V 95års som tanten körde i diket sen ville den inte starta.jag ringde till peugeot i malmö och dom sa att där inte finns krock stömbrytare men det måste där finnas för han får inte sopa eller gnista har kollat alla säkringar där vart en 40amp som var sönder så den byttade jag sen så började pumpen gå men öpnar inte spridarna

e där någon som har varit med om detta innan som skulle kunna hjälpa mig

mvh kimpan

bensin i blodet och motorolja i öronen

146 Inlägg
12 januari 2010
kimpan skrev:
hej har en peugeot 306 2,0 8V 95års som tanten körde i diket sen ville den inte starta.jag ringde till peugeot i malmö och dom sa att där inte finns krock stömbrytare men det måste där finnas för han får inte sopa eller gnista har kollat alla säkringar där vart en 40amp som var sönder så den byttade jag sen så började pumpen gå men öpnar inte spridarna

e där någon som har varit med om detta innan som skulle kunna hjälpa mig

mvh kimpan

öppna huven.. uppe till höger finns det en knapp.. Tryck in den smile hade samma problem med min efter ett fartgupp wink

KÄlma

billinge
95 Inlägg
13 januari 2010
Trådstartare
tack för svaret men där finns ingen sån där den kallas krockströmbrytare och jag ringde peogeot och dom sa att det inte fanns på min års modell

146 Inlägg
13 januari 2010
kimpan skrev:
tack för svaret men där finns ingen sån där den kallas krockströmbrytare och jag ringde peogeot och dom sa att det inte fanns på min års modell

okej sad det var synd.. Hoppas du får igång den.
Mvh

KÄlma

billinge
95 Inlägg
16 januari 2010
Trådstartare
de hoppas jag med e där ingen annan som har nogon ide

Sök