offtopic handlade allt om att det inte stod vw framför lupo?? säger bara tack för att TPC finns! (då jag själv kör volvo) inte lika känsligt där vad jag har sett
Duuu... får nog ändra rubriken till Volkswagen Lupo -02 ska få en 1.8 liters turbofyra i sig och det är ett projekt så titta in om du inte förstått rubriken... Hahah, roliga moderatorerna är ibland!
Till topic: Fy satan vad fränt, den kommer röra på sig som ett skållat ollon!
poler kåt som man e så fick jag lite tid över att våtslipa lite ,huven kvar bara som tur e ,klossades med 1500 samt 2000 ,efter följt av meguiars 105 och menzerna final finnish
tack till nya sponsorn http://www.streetpower.se som gav mig ett otroligt bra pris på ett Link g4storm! dimper ner i lådan på måndag ,så väldigt snart är det dax att dra runt på starten
fick även ett telefonsamtal igår ,en som ville göra ett reportage ,han fotar för lite olika tidningar men lutar mot antingen vwspeed eller bilsport
sista prylarna är inlämnat för lack ,hinner inte med att göra det själv ,tiden rinner iväg nu känns det som
Så jäkla fränt bygge och hoppas det inte strular för dig under slutspurten nu bara!
Fälgarna satt som en pungspark du så jäkla klockrent!
nä fan d får verkligen inte strula nu men tror jag har hyffsat koll på vad som e kvar att göra innan maxtuning får fria händer att justera in motorn ,men allt kan ju hända om man har oflyt ,små detaljer får göras efter mappningen ,fälgarna ska bli vita e tanken men börjar bli mera sugen på solid grå med matt klarlack ,bu eller bä?
Ska erkänna när ja läste rubriken så tänkte jag, "jaha en Lupo, kan man verkligen göra nått kul med en sån.." Och fyfan vad jag ändrade inställning snabbt Vilket härligt åk!