jäklar va du jobbar på nu frambromsarna, är det amazon eller 140 framvagn eller va är de?
Ja orkade inte va kvar i sundsvall över natten så ja & farsan åkte hem igår natt så idag blire skruuuuuuuva De är nog amzon saker, men de va större ok än va ja va beredd på.. haha Volvo544special65: Jo men du kan va lugn, bälte kommer finnas De är orginal som är konverterat till skivor iaf!
Tog å prövade en fälg, men måste göra om för att få dom att passa.. nå tips om hur man får på 5/112 på 5/114? Tyckte dom passa rätt bra, helt i min smak!
Som någon kanske märkt så tog ja å bytte namn, och de blev brago eftersom.. jadu.. goda kex Håller på förfullt i verkstaden.. säljer även undan saker så ja kan köpa nya saker Visst ser de inbjudande ut?
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 509 Inlägg
9 mars 2010
Spacers med bultdelningsändring (sök på blocket tex) kanske, eller som jag fått gjort ibak på mitt rodbygge, borra om skivor&nav (svetsa igen gamla hålen & borra mellan dessa & detta bör hälst utföras av mekanisk verkstad eller liknade för exakta mått)
Spacers med bultdelningsändring kanske, eller som jag fått gjort ibak på mitt roddbygge, borra om skivor&nav (svetsa igen gamla hålen & borra mellan dessa & detta bör hälst utföras av mekanisk verkstad eller liknade för exakta mått)
Har tänkt tanken, vi får se hur de blir!
Updateigendårå Renoveringen går snabbt framåt, rutan ur och snart motor med framvagn! Framrutan borta!