3390
Sök

Vanligaste stället Växellådan läcker på Saab 9-3?

116 Inlägg
28 januari 2010
Trådstartare
Hejsan undrar just detta vilka läckage som är dyrare  och vilka som är billigare att reparera och fixa till.

Alltid bra att ha lite förebyggande fakta har hört att det förekommer rätt ofta på Sabb bilar så lika bra att veta innan det är för sent tongue

Tack för svar Adam

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
28 januari 2010
Adamski skrev:
Hejsan undrar just detta vilka läckage som är dyrare  och vilka som är billigare att reparera och fixa till.

Alltid bra att ha lite förebyggande fakta har hört att det förekommer rätt ofta på Sabb bilar så lika bra att veta innan det är för sent tongue

Tack för svar Adam

ingen mästare på saab men finns ju inte så mkt ställen en vlåda kan läcka på ju ..

vanligast lär vell då va kass packbox mellan motor och låda . som på alla andra bilar?

116 Inlägg
28 januari 2010
Trådstartare
jo precis .. men det verkar som det är värsta dyrt att byta . om jag inte minns helt fel så byter den killen jag lämnar in bilen hos ungefär 800 kronor det är  stor skillnad mot några tusen jag har hört att det kostar annars .. Han denna killen är inte billig men inte heller dyr .. om han inte menar någon packning som är enkel att byta då är det en sak att det kan vara billigt.

Sök