Valdemarsviks träffen Nu är det snart dags
första riktiga träffen i viken på grymt länge^^
En träff i viken blir nog riktigt bra då de ligger mitt emellan Östergötland och Kalmarlän/Småland, finns redan över 50 st som vill komma och flera karavaner hit, hoppas det finns ännu fler som vill komma
Här en länk för o komma till karta
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.asp … sult=FalseOm du kommer en bit ifrån o behöver boende över natten finns de ett trevligt hotell en liten bit ifrån som inte e allt för dyr
mer info finns på,
www.swedencoast.com .
Frosten har spelat sitt spratt med parkeringen så bilträffen kommer att bli på 2 parkeringar som ligger bredvid varandra. Parkerings ledare kommer att finnas om inte annat så gör lilla jag det själv. Så alla toksänkta bilar får stå på parkeringen bredvid hemköp istället för på hemköp parkeringen.
Här några av dem som kommer att vara på plats:
Volvo-lollungen Volvo s70 glt
BlackDeevill Volvo 850 glt
PatrickPedersen Volvo 940 turbo
Black_ghost Volvo 945
Turbotoft Volvo 940 turbo
Nkpbrud Vw passat 1.8 T
buddha88 Volvo s70 se
Calmensten Audi a4 1.9 tdi
Fire-Fox Volvo 850 t5 R
rallynicke Saab 9000
Mangegolf Vw Golf
Jorschen Volvo v70
No_Fear_2Race Nissan 300ZX
TurboAnton Bmw 325i E30
AvGasen Volvo V70 blackline
madmax81 Saab Aero
Emil Saab 9000 2,3 turbo
Oskar_Ericson Volvo V70R AWD
Niklas1987 Cadillac De Ville
Moberg Bmw 328
lennyboy Volvo 240 glt
Meatos Toyota Supra
Reyland Porsche
Helldiskcool Volvo 850R
MrKingWood Subaru Impreza GT
Heed Volvo 855 turbo
Martin_andersson Golf
....
Långt ifrån alla som kommer står med på listan då jag var lite sent ute med o göra den. Så om du också vill vara med så skicka pm med namn och bil så att listan blir lite mer färdig och mkt längre
Har ni fler frågor om Karavanerna ? fråga isf Fire-Fox som är karavanledare från Söderköping eller fråga Black_Ghost som e karavan ledare från Linköping. han har även skapat egen tråd för karavanen:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=174822OBS. Lämna Alkoholen hemma och försök att inte skräpa ner parkeringen allt för mkt
ska se till att soptunnor finns på plats
ps förlåt att svarta texten på bilden e typ oläslig :Pni får säga till om ni inte ser vad det står
Mvh Vera Duhen