Det där med vilken bil man ska köpa är ju ett kasst exempel tycker jag, klart man måste ju veta vilka kriterier man har... sen kan ju folk ge förslag på bilar som fyller dem kriterierna och det är inget fel med det tycker jag. En del vill ju kanske veta vad folk tycker och vad som är bra bilar så dem inte får tag på någon skitbil.
Det där med styling är också lite lurigt, för att få fram vissa saker måste man ju ibland nästan veta vad sidan som har dem heter, och då är det inte alltid helt lätt att hitta saker bara genom att googla.
Nu är det ju dock så att folk är lata och kollar inte ens igenom förstasidan innan dem gör en ny tråd om samma sak... ibland ligger t.o.m tråden med all info dem söker långt upp på sidan mitt framför näsan på dem.
Det är dumt att fråga folk vad man ska göra och vad man ska köpa, men ibland kanske man kommer fram till att man har 2 färger/fälgar/kjolpaket som man tycker är lika snygga och inte kan bestämma vilket man vill ha... då kan man ju låta andra bestämma eftersom att det kvittar om bilen blir blå eller röd eftersom att man gillar båda färgerna lika mycket.
Senast redigerat av AcesHigh666 (1 februari 2010)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.