2691
Sök

Någon som spelar NHL10 och vet vad det är för fel på onlinefunktionen? (Motståndaren drar och vinner matchen)

831 Inlägg
2 februari 2010
Trådstartare
Jag är helt besatt av NHL10 och spelar ofta på nätet. Jag blir dock sjukt irriterad när man leder med 5-1 t ex och motståndaren tröttnat och drar. Sen när jag tittar min lobby och resultaten från senaste matcherna, då står det att jag förlorat den matchen jag egentligen vann. Det står att motståndaren vann med 3-0. Haha, seriöst? Man blir måttligt road kan jag säga...

Det känns som om det finns något kryphål att koppla från så att segern tillfaller råttan som torskat fett och dragit efter två perioder. Fråga mig inte hur, men jag hoppas verkligen att dom får bukt med det här. Sista matchen jag spelade igår ledde jag med 1-0, tryckte på PS-knappen och skulle skriva ett meddelande då NHL10 frös. Till slut fick jag mata ut skivan och starta om, jag kollade då resultatet från matchen och då hade jag vunnit med 3-0. Skönt med "lite" rättvisa. Men jag vill fan varken vinna eller förlora matcher jag inte vunnit eller torskat! Matcherna borde annuleras helt!
Senast redigerat av CrilleD (2 februari 2010)

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
2 februari 2010
Hm. Så blir det inte för mig. Dock hinner jag ALDRIG att spela klart då det hela tiden
står att min motspelare har loggat ur/att dennes internetuppkoppling dött. Och jag VET
att det inte stämmer och jag VET att det inte beror på min uppkoppling. Så det flyter
nog inte på helt perfekt än, tyvärr...

2 182 Inlägg
2 februari 2010
Man får aldrig vara för överlägsen när man kör NHL 10 eller NHL 2K10 online, senaste matchen online på 2K10 hann jag bara spela 30 sekunder av matchen då jag gjorde 2 snabba mål å motståndaren logga ur sad

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

El-montör
72 Inlägg
2 februari 2010
Samma med NHL09 till PC online faktist, är du för bra,drar dom.( det har blivit bättre på senare tiden )
Men det possitiva i de hela är att man kan skratta åt dom senare i chatten.

De förutsätter att man sitter på Hamachi netvärk dock!
Har ni som spelar consolerna tagit i beaktande några glitchar?
Finns det något sätt dett alltid blir mål på?NHL09 PC är fullt av sånna men dock kan man försvara sig
rätt bra mot dem,om man nu inte möter någon riktig lirare.

Men i mina netvärk blir du bannad om du inte gör något annat än sitter o försöker sig på dessa glitchgoals.

Spelar ni på PC så hör av er här så ska ja lägga upp några rum åt er, försöker skrapa ihop de activa spelare som finns i EU/Norden.

PS. Det suger att EA la ner NHL till PC. Så om ni tänker köpa NHL09 till PC gör det inte, skaffa fram det på andra sätt, ni föstår va ja menar!cool

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
3 februari 2010
Fast när jag spelar så spelar jag emot polarna, och dom loggar inte ut. Det verkar snarare vara nåt serverproblem för stunden....

Sök