Var ett bra tag sedan uppdatering, har lagt energin på bilen istället och de börjar ta sig nu..
Tyvärr hitta jag mer rost i hjulhusen som skapat vissa fördröjningar, inte så kul att hitta rost under spackel och underredsmassa...
Har iaf skrapat rent hjulhusen nu och lagat all rost, nu återstår det bara några mindre hål på ena torpedsidan sen ska det bära av till lack.
Skärmar, huv och diverse håller jag redan på med inför lack endel är grundat osv.
Tänkt att bilen ska stå klar i juni vilket jag hoppas på för övrigt fyllde jag nyss 18år så nu är körkort på gång dessutom
Bilen utrullad, rostlagning på g
Lite småknepigt ställe att laga på men det fixade sig
Även lagat på andra sidan, ytrosten ska bort sen får det bli lack i hjulhusen med
Lite halvtaskig torpedsida som måste åtgärdas.
Några stora tråkiga hål efter någon extra värmesak som satt på, skulle vilja få bort dom någon som har något tips på hur jag kan bära mig åt för det är väl rätt lätt att de slår sig om man skulle svetsa igen dom?
Nya krängningshämmarstag samt bussningar ditsatt, alla bromsrör på bilen är även bytta
Fick tillslut ordning på bagageutrymmet så blev lite färg på det
Motorn så gott som färdig, har stålomspunna slangar samt avgasbandage liggande som ska dit med.
Nya luftfiltren kommer på när motorn sitter i bilen
Blev bra
Allt för denna gång håll till godo