Tja, slänger upp lite amatör bilder från dagens träff! Ös på med kritik både gott och ont Om ägare till bil inte vill ha med bilden skicka pm så åker den bort direkt! Respektera att det är mina bilder så fråga om du vill sno nån innan
Snygga bilder. Jag var ju också där (med en Nikon D200 runt halsen, vi kanske sågs). Har du fått skit på sensorn/linsen? Ser ut så på ett par bilder. Snyggaste bilderna är nog de på Preluden
Snygga bilder. Jag var ju också där (med en Nikon D200 runt halsen, vi kanske sågs). Har du fått skit på sensorn/linsen? Ser ut så på ett par bilder. Snyggaste bilderna är nog de på Preluden :)
Hur lyckades du få tag på en D200? =)
Jag stod i kö flera månader innan jag kom på bättre tankar (sluta lägga pengarna på foto ;). Det är väl fortfarande brist på kameror?
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
He he... fick min D200 den 15 december förra året. Var tydligen en av de första i Sverige Stortrivs och fotar mer än på länge. Problemet nu är brist på hårddisk när bildfilerna är stooora!
He he... fick min D200 den 15 december förra året. Var tydligen en av de första i Sverige Stortrivs och fotar mer än på länge. Problemet nu är brist på hårddisk när bildfilerna är stooora!
Lyx
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Snygga bilder. Jag var ju också där (med en Nikon D200 runt halsen, vi kanske sågs). Har du fått skit på sensorn/linsen? Ser ut så på ett par bilder. Snyggaste bilderna är nog de på Preluden
Tror faktisgt inte jag såg dig! jag komm dit rätt sent också var väl där mellan 15-19 men men vart finns dina bilder att se då
Edit BTW Jag lovar att ingen kan gissa vad för kamera mina foton e tagna med..