Folket har ni kanske tröttnat på mitt tjat om att S70 ska bli klar ? Var ju många som skrev förr, aja jag ska iaf visa er att denna bil ska bli klar till slut De är ju lite segt ifrån början på denna tråd. Men ska verkligen lova att den ska bli riktigt snygg......
Mycket fin god morgon, var många som tycker jag ska byta hela bakskärmen så slipper jag all spackel jobb iaf lite mindre. Så idag ska jag nog till Bilia volvo och beställa en helt ny bakskärm. Så får jag borra lite till kanske idag
Jag tycker du ska köra på skärmen du köpt från skroten eller fixa till originalskärmen, så farligt skadad var den inte. Det verkar onödigt att köpa ny plåt.
o_lindh: Det är så att jag bytte skärmkant förr, och efter deblev plåten väldigt tunn på något sätt, säkert efter svetsning. Så de kommer inte alls blir bra att rikta ut den. Just därför ska jag byta hela skärmen
du skulle skaravat den längst med stolparna å in mot bagget hade blivit betydligt mycket lättare å mindre risk att det ska slå sig när du svetsar du men blir nog bra kepp up the good work
du skulle skaravat den längst med stolparna å in mot bagget hade blivit betydligt mycket lättare å mindre risk att det ska slå sig när du svetsar du men blir nog bra kepp up the good work
Tackar för tipset får allt göra så när jag har köpt nya bakskärm ifrån volvo. Fast då tror jag borrar ur alla svetspunkter osv. Så man slipper all spackel. Dennna bil ska vara fri från massa spackel som många andra spckelhinkar har Hehe ! Tack att du gillar projektet
Var redan en liten krockskada när jag köpte, fast det viste jag inte om då :S Tills jag börjar slipa på den. Men men. Nu tar vi nya friskka tag och byter ut och gör allt bra igen. Är ingen ide och hänga läpp för en liten sak Pengar kostar de, men de är också en halvrolig hobby:D Vill bara få ut bilen nu !